🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از حقوق کارگران معدن کرومیت دفاع کنید

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: از دستگاه قضایی، وزیر صمت و مسئولان استان کرمان می‌خواهیم که از حقوق کارگران در بزرگترین معدن کرومیت منطقه جنوب دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، حجت الاسلام رضا احمدی نیک، امام جمعه آسمینون ،ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر آسمینون در شهرستان منوجان ، با اشاره به ۱۹ دی سالروز قیام تاریخی و سرنوشت ساز مردم و نخبگان قم علیه رژیم ستم شاهی، گفت: این روز یکی از مقاطع مهم تاریخ سیاسی ملت ما است و ۱۹ دی نه فقط در تاریخ قم بلکه در تاریخ کشور ما و تاریخ انقلاب اسلامی نقطه‌ای درخشان است.

امام جمعه آسمینون بیان کرد: آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم اقدامی که در راستای اجرای طرح مجلس شورای اسلامی برای رفع تحریم‌ها صورت گرفت، واکنش طبیعی و منطقی از سوی ایران نسبت به بد عهدی است.

حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: در واقع طرح انقلابی مجلس ریل گذاری درست برای مقابله با زیاده خواهی دشمن است، دشمنی که بر اساس برجام قرار بود به طور کامل به تعهدات خود از جمله لغو کل تحریم‌ها عمل کند، آن‌ها نه تنها تحریم‌ها را لغو نکردند بلکه آن‌ها را تشدید کردند.

خطیب جمعه آسمینون گفت: هیچ دلیل حقوقی، منطقی و عقلانی برای تداوم محدودیت‌های هسته‌ای ایران باقی نمانده است ، جهان و استکبار جهانی باید بداند زیاده‌خواهی، تهدید و زبان زور برای او هزینه دارد و این اقدام جمهوری اسلامی ایران مانور مواجهه قاطع، فعال و نماد هم صدایی قوای ایران انقلابی در مقابله با بدعهدی‌های روز افزون آمریکا و اروپا است.

او با اشاره به برگزاری بزرگترین رزمایش پهپادی در غرب آسیا به همت نیرو‌های چهارگانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این رزمایش پیام‌های راهبردی معین داشت و ایران اسلامی با این رزمایش بی نظیر بار دیگر نشان داد که یکی از قدرت‌های نظامی و دفاعی بلامنازع در زمینه‌های مختلف است.

حجت الاسلام احمدی نیک تاکید کرد: پیام مهم رزمایش نیرو‌های چهار گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران به آمریکای جهانخوار این بود که جمهوری اسلامی ایران آمادگی صد در صدی، همه جانبه و پشیمان کننده در واکنش سریع و قاطع به هرگونه حماقت دشمن دارد و رژیم صهیونیستی باید در کابوس و اضطراب دائمی باشد.

امام جمعه آسمینون (نودژ) ضمن تسلیت ارتحال ملکوتی عالم ربانی، فیلسوف مجاهد، عالم و علامه وارسته آیت الله مصباح یزدی خدمت مقام معظم رهبری، شاگردان و ارادتمندان ایشان، اظهار کرد: این عالم ربانی، شخصی است که بار‌ها و بار‌ها مقام معظم رهبری از ایشان تمجید کردند ، شخصیتی که صاحب علم، بصیرت و صفا بود و به حق لقب وی عمار انقلاب و رهبری بود که همواره جانانه از انقلاب، نظام و ولایت دفاع می‌کرد.

او تصریح کرد: آیت الله مصباح یزدی در مسیر انقلاب و ولایت روشنگری می‌کرد و شخصیتی که به لحاظ علمی، فکری و سیاسی خلاء شهید مطهری را در عصر و زمانه ما پر کرده بود و به واسطه چنین اوصاف بی‌نظیری مورد غضب دشمنان و پادو‌های داخلی بود.

حجت الاسلام احمدی نیک اضافه کرد: از دستگاه قضایی، وزیر صمت و مسئولان استان کرمان می‌خواهیم که از حقوق کارگران مظلوم و بی دفاع در بزرگترین معدن کرومیت منطقه دفاع کنند و یک بار برای همیشه به وضعیت آن‌ها سر و سامان دهند.

خطیب جمعه آسمینون در خاتمه از آحاد مردم و مسئولان که در مراسم یادواره شهدای بخش آسمینون و سالگرد شهید سلیمانی و یاران همراهش شرکت کردند و نیز از کلیه دست اندرکاران که مساعدت لازم را در برگزاری این مراسم داشتند، تشکر کرد.

پایان پیام/ی

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋