🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امیدوارم بتوانیم مکتب حاج قاسم را در جامعه جاری کنیم

مهدی میر جلیلی در مورد مراسم کمک‌های مومنانه که توسط فدراسیون هندبال برگزار شد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اخبار ، مهدی میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران درمورد مراسم کمک‌های مومنانه که توسط فدراسیون هندبال برگزار شد گفت: ورزش در روز‌های سخت همراه مردم بوده است، در زمان سیل و زلزله و حال که شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد روز‌های سختی برای جامعه شده است. این موضوع نشان دهنده روحیه جوانمردی و منش پهلوانی ورزشکاران ما است. با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد در روز‌های آتی با توجه به مناسبت‌هایی که وجود دارد همزمان همایش‌های کمک‌های مومنانه را برگزار کنیم. این مراسم در فدراسیون هندبال همراه شد با سی و سومین دوره‌ لیگ برتر هندبال که به نام شهید سردار حسین پورجعفری، (از همراهان و همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) نامگذاری شده بود. کار ارزشمندی بود و برگزاری این مراسم ها باعث ایجاد همدلی بین ورزش و مردم می‌شود.

او در مورد گسترش مکتب شهید سلیمانی در ورزش و جامعه گفت: شهید سلیمانی بیش ۴۰ سال در راه عزت کشورمان مجهادت کرد. یکی از ویژگی‌های بارز این شهید مردم داری بود، امروز هم جامعه ورزش همین روش را در راه خدمت به مردم در پیش گرفته اند. ورزشکاران نیز در راه عزت و افتخار کشورمان تلاش می‌کنند. امیدوارم بتوانیم با همکاری مسئولان، مکتب شهید سلیمانی را در ورزش جاری کنیم. لباس‌هایی که بر تن بازیکنان منقش به تصویر شهید سلیمانی بود گویای آغاز این حرکت است.

میر جلیلی در مورد بسته‌های کمک مومنانه گفت: بسته‌ها با توجه به نیاز‌های اولیه و کالا‌های اساسی آماده شدند. بیش از ۱۲۰ بسته تهیه شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان نداشت مراسم با تعداد نفرات کمتر و خارج از مکان برگزاری یک مسابقه هندبال برگزار شود گفت: مراسم خلوت و با حضور تعداد محدودی از ورزشکاران و میهمانان برگزار شد. سالن بزرگ بود و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شده بود. این ارادتی است که جامعه ورزش به شهید سلیمانی دارد.

میر جلیلی در توصیف شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم یک مرد و پهلوان به تمام معنا بود که فقط و فقط کشور، مردم و نظامش برایش اهمیت داشت، حاج قاسم فقط خودش نبود، او یک پهلوان برای همه‌ عرصه‌ها بود. امیدوارم مکتب او را در جامعه جاری کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋