🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راه اندازی شهرک صنعتی صنایع پاک در کاشان

فرماندار ویژه کاشان از دریافت مجوز ساخت و راه‌اندازی شهرک صنعتی شماره سه این شهرستان با هدف انتقال و استقرار صنایع پاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از اصفهان ،  علی‌اکبر مرتضایی قهرودی، فرماندار ویژه کاشان در نشست با خبرنگاران گفت:ناحیه صنعتی پرورش و تولید ماهیان و پرندگان زینتی با هدف انتقال و استقرار صنایع پاک در این شهرک ایجاد خواهد شد.

او، دراولویت قرارداشتن ۵۰ هکتار زمین این شهرک برای ایجاد شهرک ماهیان زینتی در این ناحیه صنعتی را تاکید کرد و گفت: اکنون زمین شهرک در حال تسطیح است و بخشی از آن سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته او، کاشان با تولید ۴۰ میلیون قطعه ماهی در سال رتبه نخست تولید ماهیان زینتی در کشور دارد و ۷۰ درصد ماهیان زینتی استان اصفهان در این شهرستان پرورش می‌یابد.

کسب رتبه اول کشوری کاشان در پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده

فرماندار کاشان، کسب رتبه اول کشوری این شهرستان در پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده را یادآور شد و گفت: ۱۳۲۲ نفر از این شهرستان در سامانه ثبت نام کرده بودند که تاکنون بیش از ۶۰ درصد از این متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات از ۶ میلیون تا ۲ میلیارد تومان شده اند.

او، پرداخت در مجموع ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به متقاضیان مشاغل آسیب دیده را تأکید کرد وافزود: حتی متقاضیانی نیز که شامل گروه‌های هدف نبوده و آسیب دیده بودند با حمایت بانک‌های خصوصی توانستند تسهیلات ۵ میلیون تومانی قرض الحسنه را دریافت کنند.

پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده ورزشی

به گفته او، با راه اندازی سامانه تجهیزات کرونایی مشاغل ورزشی تمامی افراد دارای باشگاه های ورزشی، سالن های عروسی و دارنده مراکز خدماتی و گردشگری دارای مجوز از میراث فرهنگی می توانند با ثبت نام در این سامانه به عنوان مشاغل آسیب دیده تسهیلات کرونایی دریافت کنند.

فرماندار کاشان، در ادامه پرداخت ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ایجاد سرمایه در گردش یا ترمیم این سرمایه از طریق سامانه بهین‌یاب به متقاضیان مشمول را یادآور شد و گفت: این میزان تسهیلات از ابتدای تیرماه  امسال تاکنون پرداخت شده است.

مرتضایی، تصریح کرد: بانک های عامل افزون بر واگذاری این تسهیلات در شهرستان افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیز بر اساس اعتبارهایی داخلی برای رونق تولید به واحدهای صنعتی پرداخت کردند.

او، همچنین سهمیه کاشان در اشتغال زایی در سامانه رصد اشتغال را ثبت چهار هزار و ۶۰۹ نفر در سامانه را عنوان کرد و گفت: تا ۱۵ دی ۹۹ بیش از ۵۰ درصد این رقم محقق شده و رقم‌ مورد نظر تا پایان سال که فرصت باقی است بطور کامل محقق خواهد شد.

به گفته او، بر پایه اطلاعات موجود، احتمال دارد صنایع کاشان در آینده نزدیک با کمبود نیروی کار متخصص در برخی بخش‌ها روبه‌رو شوند.

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی طرح زیرگذر شهر کاشان

فرماندار کاشان،پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی طرح زیرگذر شهر کاشان را یادآور شد و گفت: این طرح با اهمیت به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان از ۱۳ سال قبل جزو مطالبات مردمی بوده است.

مرتضایی، با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با شهرداری برای تسریع در اجرای آن هستند گفت: در صورت تاخیر شهرداری در اجرای طرح با برنامه‌ زمان‌بندی شده آن موظف به تذکر هستیم.

او، تصریح کرد: برای اینکه شاهد افتتاح طرح پیش از پایان فعالیت دولت دوازدهم باشیم به شهردار کاشان پیشنهاد می‌شود برای تسریع در اجرای طرح زیرگذر در صورت امکان فعالیت‌ها به صورت ۲۴ ساعته پیگیری شود.

به گفته او، خیابان ۲۲ بهمن کاشان نیز که به علت اجرای طرح زیرگذر و برای رفاه حال مردم ۲ طرفه شده بود از هفته آینده به حالت قبل باز می‌گردد و یکطرفه می شود.

شایان ذکر است: شماری از خبرنگاران شرکت‌کننده در این نشست ضمن ابراز نارضایتی خود از پاسخگو نبودن برخی مدیران دستگاه‌های اداری کاشان و عدم اهمیت آنها به رسانه انتقاد و گلایه کردند که فرماندار ویژه این شهرستان قول پیگیری موضوع و تاکید به مدیران دستگاه‌ها را برای پاسخگویی به رسانه‌ها داد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋