🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آهوی ایرانی یکی از مهمترین گونه های موجود حیات وحش کشف لاشه یک رأس گراز وحشی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب با اشاره به تنوع غنی حیات وحش شهرستان، آهوی ایرانی را یکی از مهمترین گونه‌های موجود حیات وحش استان بیان کرد .

آهوی ایرانی یکی از مهمترین گونه‌های موجود حیات وحش/کشف لاشه یک رأس گراز وحشی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، کیانوش احسانی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب با اشاره به تنوع غنی حیات وحش شهرستان، آهوی ایرانی را یکی از مهمترین گونه‌های موجود حیات وحش استان بیان کرد و گفت : زیستگاه اصلی این گونه شاخص در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز است.

او چالش‌ها و مشکلات موجود در خصوص حفاظت و نگهداری از زیر ساخت‌های طبیعی و اکوسیستم منطقه را برای فرماندار و هیأت همراه بیان کرد.

 فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب گفت: تنوع زیستی منطقه بسیار ارزشمند و حفاظت از گونه‌های گیاهی و جانوری یک وظیفه همگانی است.

او افزود: ضرورت حفاظت و حراست از این منطقه که از لحاظ پوشش گیاهی و جانوری بسیار غنی است یک وظیفه مهم برای همگان است.

این مقام مسئول آموزش و فرهنگ سازی در بین آحاد مختلف مردم شهرستان را در خصوص حفاظت و حراست از محیط زیست گامی مهم و اساسی بیان کرد.

لاشه یک رأس گراز وحشی از ۴ نفر شکارچی متخلف کشف شد

لاشه یک رأس گراز وحشی از ۴ نفر شکارچی متخلف در جوانرود کشف و ضبط و افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

در پی گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت محیط زیست جوانرود در زیستگاه‌های طبیعی شهرستان، محیط بانان این اداره موفق به دستگیری ۴ نفر شکارچی متخلف و معرفی آنان به مراجع قضایی شدند.

عطاءاله قادری رئیس اداره حفاظت محیط زیست جوانرود گفت: از این افراد متخلف لاشه یک رأس گراز وحشی و ۴ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول از تشکیل پرونده تخلف محیط زیستی برای این افراد و معرفی آنان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

او افزود: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به طور شبانه روزی درحال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت بوده و با متخلفان در حوزه شکار و صید غیر مجاز برابر قانون و مقررات، با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جوانرود از تمامی مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۵۴۰ در میان بگذارند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋