🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در زندان های فارس

مدیرکل زندان‌های فارس تاکید کرد که طرح هر مسجد یک حقوقدان با جدیت و در یک برنامه زمانبندی شده، در تمام زندان‌های استان اجرا شود.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شیراز ، اسحاق ابراهیمی در جلسه شورای راهبردی طرح هر مسجد یک حقوقدان دادگستری فارس بیان کرد: اجرای این طرح در زندان‌ها و ارائه مشاوره‌های حقوقی به زندانیان، برکات خوبی داشته که با حضور مستمر قضات، اثرات این طرح بیشتر خواهد شد.

ابراهیمی همچنین با قدردانی از رؤسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها و قضات ناظر در زندان‌های استان، افزود: در اجرای طرح پایش زندانیان، قضات و معاونین دادستان‌های استان همکاری خوبی داشته‌اند و انتظار می‌رود مراجع قضایی نسبت به بررسی کاربرگ‌های ارسالی اهتمام جدی داشته باشند و پاسخ کاربرگ‌ها را اعلام کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: با برنامه ریزی منسجم، لازم است بازدید قضات از زندان‌ها و ملاقات چهره به چهره با زندانیان به صورت مستمر تداوم یابد.

او همچنین به انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون وکلا، بسیج حقوقدانان اشاره و از همکاری بسیج حقوقدانان در اعزام مشاوران حقوقی و دندانپزشکان به زندان‌های استان قدردانی کرد.

معاون قضایی و فرهنگی دادگستری فارس نیز در این جلسه گفت: خدمت به خلق ارزش فراوانی دارد و خدمت به کسانی که در بند هستند و فراهم کردن زمینه آزادی آنان و بررسی مشکلات آنان مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید صدرالله رجایی نسب اضافه کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان، حرکت بسیار خوبی در راستای اجرای برنامه‌های تحولی قوه قضائیه است و اجرای این طرح در زندان از زکات علم قضات محسوب می‌شود که خدمات قضایی را به زندانیان ارائه و زمینه آزادی تعدادی از آنان فراهم می‌شود.

رجایی اظهار کرد: زندان باید مکانی برای اصلاح و تربیت باشد و تا جایی که قانون اجازه می‌دهد نباید هر فردی را به زندان معرفی کرد زندان باید مکانی برای نگهداری افرادی باشد که بازپروری به معنای واقعی بر روی آنان انجام شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋