🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کرمانشاه از آغاز توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در کرمانشاه از سوی این ستاد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، میثم کلهری مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کرمانشاه با اشاره به آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی از دیروز (۱۴ دی)، گفت : این بسته‌های معیشتی که ۴.۵ میلیارد تومان ارزش دارند، حداکثر ظرف دو هفته آینده به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان خواهد رسید.

او گفت : در این مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی تحت عنوان "رزمایش همدلی و احسان" یک میلیون بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سراسر کشور توزیع می‌شود که سهم استان کرمانشاه از این بسته‌های ارزاق ۳۰ هزار بسته معیشتی است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کرمانشاه ادامه داد: این بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی در حال توزیع است و تلاش داریم به دست نیازمندان واقعی برسد.

او با اشاره به برنامه‌ریزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اجرای هفت رزمایش برای کمک به نیازمندان ، گفت: این ستاد از ابتدای امسال تاکنون چندین مرحله از رزمایش را در حوزه‌های مختلف مثل توزیع بسته‌های ارزاق، توزیع گوشت و مواد پروتئینی، توزیع بسته‌های بهداشت، تهیه جهیزیه و کمک مالی و... در سراسر کشور و استان کرمانشاه اجرایی کرده و در مجموع بین ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان در استان کرمانشاه هزینه کرده است.

او افزود: تمامی هزینه‌های این رزمایش‌ها توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین شده است.

کلهری با اشاره به ادامه‌دار بودن اجرای طرح‌های حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان‌ها، گفت: ستاد تا پایان امسال دو مرحله دیگر رزمایش شامل توزیع ارزاق و لباس شب عید را در سراسر کشور و استان کرمانشاه خواهد داشت .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋