🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به استان سمنان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در سفر به سمنان ضمن دیدار با استاندار سمنان در جلسه شورای امور روستایی و عشایری هم شرکت کرد.

به گزارش گروه استان های اخبار از سمنان ، امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در جلسه شورای امور روستایی و عشایری استان از توجه خاص به اشتغال روستاییان با در نظر گیری ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت و یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی با عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۱۴ هزار میلیارد تومان از این رقم محقق شده است و این روند استمرار خواهد داشت.

او افزود: منابع جدیدی هم در بودجه سال آینده با عنایت مجلس و دولت در نظر گرفته شده است بطوریکه منابع در اختیار معاونت توسعه روستایی با افزایش دو برابری همراه شده است.

معاون توسعه روستایی ومناطق محروم ریاست جمهوری از امکان استمهال تسهیلات روستایی فعلی تا سال آینده هم به علت آسیب بخش گردشگری و اشتغال روستا‌ها در شرایط کرونایی فعلی هم خبرداد و گفت: تسهیلات دریافتی روستایی به هر میزان که باشد مشمول طرح استمهال است و همه بانک‌ها همکاری لازم را خواهند داشت.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه سفر به استان سمنان از دو واحد صنعتی در روستای علاء بازدید کرد.

امید در این بازدید گفت: استان سمنان از سال گذشته تا کنون توانسته حدود ۹۸ درصد از منابع را جذب کند.

امید اظهار داشت: در بازدیدی که از این واحد‌های صنعتی انجام شد مشخص شد که در محدوده روستایی استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

او افزود: در کنار توجه ویژه به زیر ساخت روستا‌ها در دهه‌های گذشته مهم‌ترین کار اشتغال روستاییان است که به صورت فعال شروع شده و نرخ اشتغال روستایی را افزایش داده و نرخ بیکاری روستایی را یک و چهار دهم درصد کاهش داشته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار داشت: سهم اشتغال روستاییان در سبد اشتغال کشور از ۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش یافته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در این سفر با نماینده، ولی فقیه در استان سمنان نیز دیدار کرد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در این دیدار بر خدمت صادقانه مسئولین به مردم تاکید کرد و افزود: مسئولین از شهید سردار سلیمانی برای اخلاص و خدمت به مردم ایشان الگو بگیرند.

نماینده، ولی فقیه دراستان اظهار داشت: اگر مسئولین می‌خواهند کاری برای مردم بکنند باید صادقانه و خالصانه خدمت گذار مردم باشند.

او تصریح کرد که یکی از مشکلات استان سمنان کمبود آب در استان است که باید برای رفع آن فکری شود.

آیت الله شاهچراغی گفت: دانشگاه تک جنسیتی فرزانگان در سمنان مدت هاست که تکمیل نشده و مردم انتظار دارند که هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋