🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تولید نماهنگ لشکر عشق در کانون الزهرا (س) شیراز

نماهنگ لشکر عشق ویژه سالروز شهادت سردار سلیمانی در کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س) شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شیراز ،  محمد حضوری مدیر کانون الزهرا (س) شیراز، گفت:  نماهنگ لشکر عشق با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان با سالروز شهادت او تهیه و تولید شده است.

او، بیان کرد:  نماهنگ  لشکر عشق نماهنگی حماسی بوده که با تک خوانی سه نوجوان مسجدی به شکل زیبا و جذاب خوانندگی و در قالب آن رشادت های سردار دلها در خدمت به مردم به تصویر کشیده شده است.

حضوری، با اشاره به اینکه نماهنگ لشکر عشق با تلاش مرکز رسانه ای مأوا در کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س) تهیه و تولید شده ، بیان کرد: مدیریت این اثر بر عهده محمد حسین هنرمند بوده است.

مدیر کانون الزهرا (س) شیراز، تصریح کرد: داریوش تقوایی، امین تقوایی، زهرا کارگر، محمد رضا سبوئی، الهام رحیم خانلی و محیا نام آوری در این اثر نقش آفرینی کرده اند.

او، با تاکید بر اینکه تنظیم این اثر بر عهده علی پارسامهر بوده، ادامه داد: نماهنگ لشکر عشق همزمان با سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

حضوری، به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با سالروز شهادت سردار دلها پرداخت و افزود: تبیین راه، سیره و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله اهدافی بود که با برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت این شهید مقاومت به آن پرداخته شد.

مدیرکانون الزهرا (س) شیراز، پخش کلیپ را از دیگر برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س) برشمرد و اضافه کرد: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور نمازگزاران و اعضای کانون برگزار شد.

ویژه برنامه های کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س) در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در قالب رواق همدلی، در طرح ملی ایران قوی به اجرا در آمده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋