🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توزیع ۷۵۰ بسته غذایی و ۶ سری جهیزیه بین نیازمندان کرمانی

در ایام سالگرد شهادت سردار دل ها، به همت دانشجویان بسیجی، ۷۵۰ بسته غذایی و ۶ سری جهیزیه با حضور رییس بسیج دانشجویی کشور در حاشیه شهر کرمان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، توزیع ۷۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال و همچنین ۶ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان با حضور رییس بسیج دانشجویی کشور در حاشیه شهر و مناطق محروم  آغاز شد.

جواد نیک روش، رییس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در حاشیه این مراسم  که در محل دانشگاه آزاد اسلامی کرمان انجام شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های اخبار از کرمان به لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان یکی از یادگار‌های امام راحل در سطح کشور اقدامات جهادگونه و موثری انجام داده است.

او با بیان اینکه تلاش دانشجویان بسیجی به کمک‌های معیشتی محدود نمی‌شود، افزود: در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کرمان به همت دانشجویان بسیجی، ۱۵ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف از جمله خانه عالم، مسجد و برخی زیر ساخت‌های دیگر درحال افتتاح است که ادامه نیز خواهد داشت.

نیک روش از پایان یافتن برخی از طرح‌های نیمه تمام دیگر به زودی در استان کرمان خبر داد.

منظری توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص رزمایش همدلی و کمک های مومنانه گفت: دانشجویان بسیجی کار‌های جهادگونه خود را در شکل‌های مختلف برای کمک به نیازمندان استان که در شرایط کرونا دچار مشکل اقتصادی شدند، انجام می‌دهند.

او افزود: به همت دانشجویان بسیجی امروز ۷۵۰ بسته مواد غذایی شامل روغن، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات در مناطق حاشیه‌ای و محروم شهر کرمان توزیع می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋