🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پذیرش بیماران سایر شهر ها مهمترین علت وضعیت نارنجی گناباد است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: پذیرش بیماران و مبتلایان شهر‌ها و مناطق اطراف موجب افزایش تعداد مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا به نسبت جمعیت شده و از عوامل مهم وضعیت نارنجی این شهرستان از نظر شیوع این ویروس است.

پذیرش بیماران سایر شهر‌ها مهمترین علت وضعیت نارنجی گناباد است

 به گزارش  گروه استان های  اخبار  از مشهد ،جواد باذلی با بیان اینکه ۳۰ درصد موارد ابتلا و فوت شدگان ناشی از کرونا در گناباد مربوطه به بیماران غیربومی و از شهرستان‌های اطراف و برخی مناطق خراسان جنوبی است گفت: با عنایت به وجود امکانات درمانی مناسب و بیمارستان مجهز علامه بهلول گنابادی، بسیاری از بیماران سایر نقاط برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که این مساله در افزایش تعداد بیماران و فوت شدگان در این شهرستان تاثیر بسیار داشته است.

او افزود: این موارد موجب شده است گناباد از ابتدای شیوع کرونا همواره در وضعیت قرمز قرار داشته باشد و هم اکنون که همه شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار دارند، گناباد در وضعیت نارنجی است لذا باید در تعیین وضعیت این شهرستان به این مسائل توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: علاوه بر پذیرش از سایر مناطق، جمعیت اندک گناباد موجب می‌شود با کمترین تغییر در تعداد بیماران بستری شده و فوت شدگان، وضعیت این شهرستان سریع تغییر کند لذا نگرانی از وضعیت شکننده شیوع این بیماری در این منطقه زیاد است.

باذلی با اشاره به کاهش تعداد بیماران بستری شده و فوتی‌های ناشی از کرونا در گناباد نسبت به ۲ ماه گذشته بیان کرد: بدون تعامل و مشارکت مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی این وضعیت دوباره تغییر می‌کند لذا بهبود این وضعیت نیازمند اهتمام مردم به رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیرانه است.

او تصریح کرد: وجود یک بیمارستان در گناباد برای درمان بیماران کرونایی و دیگر بیماران، آرامش روانی سایر بیماران و مراجعه آنان به این بیمارستان را کاهش داده بود لذا راه‌اندازی بیمارستان دوم برای درمان بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۶۴ تخت در شهر بیدخت گناباد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تاکید کرد: برای راه اندازی این بیمارستان تاکنون دستگاه اکسیژن ساز با هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال خریداری و ۸۰ درصد تجهیزات مورد نیاز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین و تحویل دانشگاه علوم پزشکی گناباد شده و با تکمیل تجهیزات در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این بیمارستان خواهیم بود.

م. م

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋