🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرداخت ۷ میلیارد تومان زکات توسط مریوانی ها

پرداخت ۷ میلیارد تومان زکات توسط مریوانی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سنندج  ، محمد رسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در جلسه زکات شهرستان مریوان گفت: مردم نیکوکار شهرستان مریوان در ۹ ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند که از این مبلغ هفت میلیارد تومان زکات بوده است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان از پرداخت هفت میلیارد تومان زکات توسط مردم نیکوکار مریوان خبر داد.

او افزود: این مبلغ کمک در همین شهرستان و برای نیازمندان هزینه شده است.

شیخی زاده ادامه داد: با توجه به تعداد نیازمندان و سطح مشکلات آن‌ها در راستای صدقات، زکات و انفاقات و هرنوع کمکی برای نیازمندان به تلاش و همکاری همه اقشار جامعه نیازمند دارد.

او با بیان اینکه بعضی نیازمندی‌ها براساس شرایط جامعه به وجود می‌آید، تصریح کرد: مثلا در زمینه کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، امسال بر اساس شرایط کرونا به کمک خیرین برای تهیه تبلت و گوشی هوشمند این خانواده‌ها نیاز است.

در ادامه جلسه ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان عنوان کرد: یکی از ارکان اسلام کمک به نیازمندان است که در این زمینه کسانی که تمکن و توانایی مالی دارند باید با حفظ حرمت و بخشش بی منت به افراد فقیر و تنگدست کمک کنند.

او افزود: در اسلام سخاوت اغنیا و دعای فقرا دارای ارزش و جایگاه است.

فرماندار شهرستان مریوان نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه مردم نیاز به کمک‌های ویژه دارند تا از این وضعیت بیرون بیایند و به توانمندی برسند.

او افزود: کمک به نیازمندان وظیفه همه آحاد جامعه است.

آرتیکاس اقبال فرماندار مریوان گفت: در مریوان افراد نیکوکار زیادی هستند که ذکر نام و کمک‌های آن‌ها می‌تواند به تشویق دیگران برای کمک به نیازمندان موثر باشد.

او ادامه داد: در زمینه کمک به ساخت مسکن نیازمندان تلاش خواهیم کرد با تامین زمین مناسب در این شهرستان قدم‌های خوبی در آینده برداشته شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋