🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاهش هزینه و افزایش بهره وری به عنوان اولویت دنبال می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و شناسایی راهکار‌های توسعه‌ای را از اولویت‌های مهم در چشم انداز این شرکت دانست.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شیراز ، علی بوستانی به مناسبت سالروز تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران، گفت: مجموعه عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب در سال‌های پایانی دهه‌ی سوم فعالیت، قابل قبول بوده است.

او ادامه داد: اثبات دانش فنی، تجربه‌های گران بهای اتکا به درون، ارتقاء آموزش، مهارت، خلاقیت، کارآفرینی و تجربه، پرورش و به عرصه آوردن نیروی انسانی کارآمد و متخصص، ارتقاء سطح کیفی خدمات در راستای کسب رضایت مندی عمومی، سازماندهی خدمات به هنگام و مستمر را می‌توان از نقاط قوت شرکت‌های آب و فاضلاب برشمرد.

بوستانی ادامه داد: تنگنا‌های اقتصادی و مالی، ضعف‌های ساختاری در نظام تعرفه‌ها و اقتصادی آب شرب، خشکسالی‌های مداوم و افت کمی و کیفی منابع آب، غفلت از الگوسازی و نهادینه سازی مصرف بهینه آب در جامعه و در نهایت ضعف بهره وری سازمانی، ارتقاء و به روزآوری منابع انسانی، ناکامی در پیاده سازی الگو‌های بهره وری، برون سپاری و خصوصی سازی از مهم‌ترین نقاط ضعف موجود شرکت هاست که امیدواریم با همسان سازی شرکت‌های آبفا، مرتفع شود.

او گفت: با توجه به تداوم خشکسالی‌ها و تهدید کاهش سطح کیفی و کمی منابع آب، شرکت‌ها باید با بکارگیری تجارب گران بهای گذشته و با برنامه ریزی‌های مناسب، الگو‌های سازمان‌های بهره ور و متعالی را پیشه‌ی خویش سازند. در همین راستا توجه و توسعه‌ی راهکار‌های درآمدی پایدار، ارتقای بهره وری سازمانی و کیفی سازی و غنی سازی منابع انسانی، توسعه‌ی فعالیت‌های برون سپاری واقعی و اقتصادی، گفتمان سازی مناسب فرهنگ بهینه‌ی مصرف در جامعه و در نهایت تعامل مناسب برای متعادل سازی و اصلاح نظام تعرفه‌ها و اقتصاد آب می‌بایست سرلوحه‌ی فعالیت‌ها و اولویت‌های شرکت‌ها باشد.

مدیرعامل آبفای فارس گفت: چشم انداز و افق آینده‌ی شرکت ها، باید معطوف به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری همراه با شناسایی و توسعه‌ی راهکار‌های پایدار درآمدی برای شرکت‌ها باشد. به روزآوری سازمانی و انطباق شرکت‌ها همراه با تجدید ساختار آن‌ها و فعال‌تر کردن نقش هیئت مدیره‌ها و ارکان شرکت‌ها در سیاست گذاری‌ها و تصمیم سازی‌ها باید در اولویت کاری آن‌ها باشد.

بوستانی با اشاره به یکپارچه سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی، یکی از رویداد‌های مهم و اثر بخش که پایان سال گذشته محقق شد را یکپارچه سازی شرکت‌های آبفا روستایی و شهری دانست و ابراز امیدواری کرد تا این اتفاق میمون زمینه ساز خدمت رسانی مطلوب‌تر و رفع محرومیت در عرصه‌ی آبرسانی به مردم کشور به ویژه مناطق محروم استان فارس باشد.

مدیرعامل آبفای فارس با اشاره به مزایا و مصادیق مثبت یکپارچه سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی، گفت: امیدوارم تا با ادامه‌ی روند همسان سازی‌ها شاهد مطلوب‌تر شدن خدمت رسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان فارس باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋