🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واگذاری ۷۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در دشتستان کاروان خدمت فاطمی راه اندازی شد

۷۲ واحد مسکونی مددجویی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در شهر سعدآباد دشتستان به مددجویان زیر پوشش این نهاد واگذار شد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ،  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مراسم واگذاری ۷۲ منزل مسکونی به مددجویان شهر سعدآباد دشتستان عنوان کرد: این واحدهای مسکونی با همکاری گروه جهادی دانشگاه افسری امام حسین (ع)، سپاه امام صادق (ع) بوشهر، گروه‌های جهادی و خیران ساخته شده که از همه آن‌ها قدردانی می‌شود.

مرتضی بختیاری افزود: یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در استان بوشهر ساخت و اگذاری منازل مسکونی برای مددجویان است.

راه اندازی دومین کاروان خدمت فاطمی 

به مناسبت دهه فاطمیه دومین کاروان خدمت فاطمی با عنوان بصیرت و شجاعت با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برای خدمت رسانی به مددجویان این نهاد در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر در این مراسم گفت: با همت خیران، سپاه و بسیج و سایر دستگاه‌های اجرایی در این کاروان هزارو ۳۰۰ دستگاه وسایل گرمازا و ۵۰۰ فقره جهیزیه بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.

احمد لطفی افزود: همچنین به همین مناسبت چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت نیز بین دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد این استان توزیع شد.

او ادامه داد: آغاز ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و رونمایی از پنج هزار فرصت شغلی از جمله برنامه‌های کاروان خدمت فاطمی برای مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر بیان کرد: بیش از ۶۰ درصد خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر علمک گاز به در خانه‌های آن‌ها آمده، اما توان لوله کشی منزل خود را ندارند که در قالب کاروان خدمت فاطمی کار لوله کشی گاز به پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این استان آغاز می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋