🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کرونا باشگاه های بدن سازی قم را ضربه فنی کرد

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم، خسارت تحمیل شده به باشگاه‌های استان در ایام شیوع کرونا را سنگین دانست.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قم ، سعید آمده،رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم در گفت و گو با خبرنگاران گفت:شیوع کرونا و تعطیلی های مکرر و طولانی مدت دست کم ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به باشگاه های بدن‌سازی و پرورش اندام قم زد.

او در ادامه با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰ باشگاه بانوان و آقایان در قم افزود: شیوع کرونا به طور میانگین بین یک تا ۲ میلیارد ریال ضرر به هر باشگاه قم وارد کرده است.

آمده وجود معیار‌های متفاوت برای محاسبه ضرر باشگاه‌ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: خسارت باشگاه‌ها باید با مقایسه وضعیت کنونی آن‌ها نسبت به رونق فعالیت آن‌ها پیش از کرونا سنجیده شود.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم ادامه داد: خسارت‌های وارد شده به باشگاه‌های بدن‌سازی لوکس و ممتاز استان به دلیل هزینه‌های بیشتر نسبت به باشگاه‌های کوچک سنگین‌تر بوده است.

آمده، سال ۹۹ را سالی سخت برای فعالیت باشگاه‌داران استان دانست و گفت: پیش بینی ما این است که در صورت اجرای واکسیناسیون و پشت سر گذاشتن شرایط کرونا، در تابستان سال آینده با جهش در فعالیت باشگاه‌ها و جبران بخش زیادی از این خسارت‌ها رو برو می‌شویم.

او حفظ باشگاه‌های ورزشی در این شرایط را بسیار سخت دانست و افزود: باشگاه داران و سرمایه گذارانی که توانسته اند باشگاه خود را حفظ و شرایط برای فعالیت ورزشکاران را فراهم کنند، کار بزرگی کرده اند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان قم پیگیری‌های زیادی برای تخصیص وام باشگاه‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران فعال دراین رشته ورزشی انجام داده است و نتیجه این پیگیری‌ها توانست به باشگاه‌های استان کمک بسیاری کند.

او ادامه داد: وام‌های تخصیص یافته به باشگاه‌ها و فعالان این رشته توانسته بخشی از این خسارت‌ها را جبران کند، ولی آن چه مهم است پایان کرونا و بازگشت شرایط به حال عادی است که در این صورت باشگاه‌ها به سرعت می‌توانند خسارت‌های خود را جبران کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋