🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تشدید بازرسی از صاحبان صنفی در مهاباد کلید خورد

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت آذربایجان غربی گفت: بر فعالیت واحد‌های صنفی نظارت و با واحد‌های صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مهاباد ، ایرج مرندی سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت آذربایجان غربی در سفر یک روزه خود به شهرستان مهاباد، اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و افزایش کیفیت آرد و نان و نیز جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه آرد نانوایی‌ها و نیز با توجه به اختلاف قیمت آرد یارانه‌ای تخصیصی به نانوایی‌ها برای اولین بار در سطح کشور آرد‌های تولیدی به تاریخ و شناسه مخصوص منقوش و آرد مصرفی نانوایی‌ها شامل کد اختصاصی و قابل رهگیری خواهد بود و بزودی طرح مذکور به سطح استان تسری خواهد یافت.

او افزود: پایش و رصد عملکرد واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح استان همچنان با قدرت تمام ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخوردی جدی صورت خواهد گرفت.

مرندی خاطرنشان کرد: اولویت نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان می‌باشد و به همین جهت نظارت بر کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم سرلوحه کار بازرسان سازمان می‌باشد و در برخورد با متخلفان این گروه کالایی هیچ گونه کوتاهی به عمل نخواهد آمد.

فرماندار شهرستان مهاباد هم در این زمینه گفت: بطور حتم در شهرستان مهاباد با توجه به قدمت و تاریخ دیرینه بازار و سطح بالای فرهنگ عمومی جامعه مدنی، اصناف و بازاریان می‌توانند در بهبود وضعیت اقتصادی مردم، در این برهه زمانی حساس و تحریم‌های ظالمانه دولت را یاری کند.

عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تحریم‌های ظالمانه کشور‌های غربی علیه ایران اذعان کرد: درست است که تحریم‌ها به برخی اصناف لطمه وارد کرده، اما می‌توانیم با همکاری و کمک به یکدیگر بویژه اصناف زحمتکش؛ با نگاهی منصفانه در جهت کمک به مردم تلاش کنیم.

خدرلو رمز پیشبرد اقتصادی مطلوب شهرستان را تعامل و همفکری دولت و اصناف دانست و تاکید کرد: اتاق اصناف نیز سعی کند تا با نظارت دقیق‌تر بر عملکرد اصناف به رونق کسب و کار و اقتصاد کمک کرده و ما نیز در جهت روان سازی قوانین و مقررات از هیچ گونه تلاشی در جهت ایجاد تحولات مثبت اقتصادی در شهرستان دریغ نخواهیم کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋