🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شیوه ی فعالیت دستگاه های اجرایی و کارکنان استان سمنان طی هفته ی آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با ارسال بخشنامه‌ای به ادارات کل استان نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و حضور کارکنان در محل خدمت را در هفته آینده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از سمنان ، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: وضعیت رنگ بندی نارنجی برای شهرستان سمنان و نیز وضعیت رنگ بندی زرد کرونایی برای سایر شهرستان‌های استان اعلام می‌شود.

او افزود: وضعیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در هفته آتی از ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ لغایت ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ منطبق با وضعیت جدید اعلام شده برای هر شهر و رعایت بند ۴ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ می‌باشد.

منصوری ابراز داشت: فعالیت دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهرستان سمنان با وضعیت نارنجی حضور تا دو سوم کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز تا ۵۰ درصد تعیین می‌گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان  بیان کرد: در طی هفته‌ی آتی کلیه ماموریت‌های اداری غیر ضروری لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرستان سمنان با وضعیت نارنجی حداکثر با ۲۰ نفر مجاز می‌باشد.

منصوری تصریح کرد: حضور تمامی کارکنان ادارات و دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با ماموریت‌های اساسی در شهرستان‌های با وضعیت زرد در طی هفته آینده الزامی بوده و در سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها نیز می‌بایست با دو سوم کارکنان خود خدمات مورد نیاز مردم را ارائه نمایند.

او  اضافه کرد: ماموریت‌های غیر ضروری کارکنان دولت در طی هفته آینده در شهرستان‌های زرد کرونایی لغو و برگزاری جلسات در فضای بسته نیز با رعایت کلیه ضوابط و الزامات حداکثر تا سقف ۳۰ نفر مجاز خواهد بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋