🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساخت ۷ مدرسه با مشارکت خیران در جیرفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:ساخت ۷ مدرسه در قالب ۹۶ کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز و معین اقتصادی جیرفت و عنبرآباد در شهرستان جیرفت آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، اسکندری نسب ،مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور ۵.۲ دهم می‌باشد و در استان کرمان این مهم ۴.۹ دهم است و از ابتدای دولت تدبیر و امید تلاش مان بر این امر بوده که این کمبود را جبران کنیم.

او تصریح کرد: اعتبارات دولتی جوابگوی احداث فضای آموزشی به صورت مناسب نمی‌باشد و باید بحث خیران مدرسه ساز را در استان کرمان فعال کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: قبل از سال ۹۲ کمتر از یک میلیارد تومان کمک‌های خیران در این استان بوده است، اما از سال ۹۲ تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان کمک‌های خیران ارتقا یافته است که  تا پایان امسال ۱۰۰۰  کلاس درس جدید به مجموعه کلاس‌های درس استان کرمان افزوده می‌شود.

او گفت :ساخت ۷ مدرسه در قالب ۹۶ کلاس با مشارکت خیران مدرسه ساز و معین اقتصادی جیرفت و عنبرآباد در شهرستان جیرفت آغاز شده است.

اسکندری نسب اظهار کرد: در شهرستان جیرفت با توجه به اینکه سرانه فضای آموزشی از میانگین استان هم کمتر می‌باشد، قریب به ۹۶ کلاس درس در این شهرستان کلنگ زنی شد و سه پروژه نیمه تمام آموزشی وجود دارد که آن‌ها هم تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: در قالب پویش کرمان دانا مقرر شده است که ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس در استان کرمان به همت اتاق بازرگانی ساخته شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دو مجتمع آموزشی هم در شهر کرمان به همت اتاق بازرگانی در دستور کار است که تا پایان سال ۱۴۰۰ ساخته و به بهره برداری خواهند رسید.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋