🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی برای حل مشکلات

فرماندار کرمانشاه گفت : برای حل مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات کشور باید راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : سردار سلیمانی مدافع واقعی برای اسلام و انقلاب و همه مظلومان بود و امروز فقدان او را در کشور حس می‌کنیم. او مردی بود که داعش و داعشیان به عنوان رذیل‌ترین انسان‌ها که به نام اسلام بزرگترین ضربه را به اسلام زدند را برای همیشه از بین برد.

او با بیان اینکه خبر شهادت این سردار پرافتخار جهان اسلام را ماتم زده کرد، گفت : زمان شهادت این قهرمان ملی همه ملت عزادار شدند و این نشان از جایگاه ایشان در بین مردم دارد.

فرماندار کرمانشاه افزود: سردار بزرگی را از دست دادیم. سرداری که اگر امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم به واسطه مجاهدت‌های این سردار پرافتخار اسلام است.

رنجبر با اشاره به گمنام بودن حاج قاسم، افزود: خیلی از ما او را نمی‌شناختیم و نمی‌شناسیم، لذا باید ایام شهادتش را برای معرفی این سردار پرافتخار به همگان قدر بدانیم.

او سپس با بیان اینکه به راه، تفکر و مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی اخلاقی و مدیریتی نیاز داریم، ادامه داد: امروز برای حل مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات کشور باید راه حاج قاسم را ادامه دهیم.

رنجبر گفت: راه حاج قاسم در خدمت خالصانه و دلسوزی برای حل مشکلات مردم است.

او با اشاره به برنامه ریزی برای بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادتش در شهر کرمانشاه، گفت: به این منظور ساعت ۱۱ صبح فردا (یازدهم دی) مراسم غبار روبی مزار شهدا با حضور مسئولین در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: ویژه برنامه گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی هم روز ۱۳ دی به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه‌های بهداشتی در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد. ضمن اینکه در بعدازظهر همین روز نیز مراسمی در مزار شهدای شهر کرمانشاه برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام برگزار می‌شود.

 ناصر باباخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت روشنگری در مورد شخصیت سردار سلیمانی به عنوان فرمانده جبهه مقاومت، گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی او به همگان استفاده شود.

او پیشنهاد استفاده آموزش و پرورش از ظرفیت شبکه شاد برای معرفی این سردار بزرگ اسلام به دانش‌آموزان را مطرح کرد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋