🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حماسه ۹ دی، روزی است که توطئه های دشمن نقش بر آب شد

حجت الاسلام شرفی حماسه ۹ دی را روز بصیرت ملت ایران دانست و گفت: توطئه‌های دشمنان با بصیرت مردم نقش بر آب شد.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه دشت آزادگان در مراسمی که به مناسبت حماسه ۹ دی و روز بصیرت در این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همان روز‌های اول انقلاب با ترفند‌ها و نیرنگ‌های متعدد سعی داشتند به این نهضت مردمی که با رهبری عالمی مجاهد و مرجعی عالیقدر نشات گرفته بود ضربه بزنند.

او افزود: همانگونه که خداوند متعال وعده داده است، نیرنگ‌های بد و اندیشه‌های زشت تنها دامان صاحبانش را می‌گیرد و همه توطئه‌ها و نقشه‌های شیاطین شرق و غرب به خودشان برگشت و نقش بر آب شد و ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام شرفی بیان داشت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» ماندگار کردند. در این روز ماندگار و تاریخی ملت انقلابی ما مانند همیشه حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

امام جمعه دشت آزادگان اظهار کرد: مردم متدین و انقلابی با بیعت دوباره با حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) و دست رد به سینه سران فتنه، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند و ۹ دی روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋