🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بصیرت سواد نیست، بینش است

رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا با اشاره به اینکه بصیرت سواد نیست، بلکه یک بینش است، گفت: وقتی بصیرت داشته باشیم، می دانیم تاریخ نه با جزئیاتش بلکه با خطوط کلی اش تکرار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، حجت الاسلام محمد محسنی، رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان به مناسبت فرارسیدن ۹ دی در جلسه آگاه سازی سیاسی که در محل فرماندهی آماد و پشتیبانی جنوب شرق نزاجا در کرمان برگزار شد، به تبین و تشریح بصیرت پرداخت و گفت: بصیرت سواد نیست، بینش است.

او افزود: بصیرت یعنی اینکه نگاهت به شخصیت ها نباشد بلکه همواره به شاخص ها چشم بدوزی و بدانی ملاک حق شخصیت نیست، حقیقت است.

حجت الاسلام محسنی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی موجب خاموشی فتنه و عقب نشینی دشمنان شد، تصریح کرد: این انسجام،  همدلی و وحدت مردم برای حمایت از نظام اسلامی و ولی فقیه علاوه بر پایان دادن به فتنه ها و  آشوب‌ها در اقتدار نظام و پشتیبانی از رهبر زمان نقش اساسی داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا درکرمان گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

حجت الاسلام محسنی افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

او با تاکید براینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد، تصریح کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و اسلام را مأیوس و ناامید کرد.

حجت الاسلام محسنی بیان داشت: ۹دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی و روز  نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

او افزود: خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران، در سال ۱۳۸۸ در لبیک به ‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت و روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" نامگذاری شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋