🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز طرح یاس با مشارکت خانه های هلال در چهارمحال و بختیاری

طرح یاس با حضور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در هلال احمر و معاون امور جوانان هلال احمر در استان آغاز شد.

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد
به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، طرح یاس با حضور علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد استان، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری نماینده ولی فقیه در هلال احمر و محمدرضا عرب معاون امور جوانان هلال احمر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی را از رویکرد‌های این نهاد عنوان و بیان کرد: طرح یاس با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت هلال احمر در استان اجرا می‌شود.

او افزود: در این طرح مددجویان در دو بخش تئوری و عملی شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی را توسط مربیان هلال احمر آموزش می‌بینند تا در زمان بروز حوادث جان خود و دیگران را نجات دهند.

ملک پور با اشاره به دیگر فعالیت‌های فرهنگی این نهاد ادامه داد: بیش از شش هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از مزایای دریافت کمک هزینه تحصیلی و پرداخت شهریه (ویژه دانشجویان) بهره‌مند می‌شوند.

او اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا و برگزاری آنلاین کلاس‌های درسی، نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به دستگاه تجهیزات الکترونیکی مطرح شد که تاکنون با مشارکت خیران و نیکوکاران بیش از ۶۰۰ دستگاه تبلت، گوشی هوشمند و لپ‌تاپ تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

ملک پور با تقدیر از تلاش‌های خیران و نهاد‌های خدمت‌رسان از جمله جمعیت هلال‌احمر در راستای کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند گفت: با آغاز پویش کمک‌های مؤمنانه گام‌هایی در راستای کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان برداشته شده است.

او با اشاره به حمایت این نهاد از چهار هزار و ۶۰۰ فرزند یتیم و محسنین استان افزود: فرزندان محسنین از نعمت پدر و مادر برخوردار هستند، اما خانواده آن‌ها بنابر دلایلی از جمله بیماری قادر به تأمین نیاز‌های اقتصادی آن‌ها نیستند.

با آغاز طرح یاس ۵۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در ۹ خانه هلال ۷۰ ساعت آموزش‌های امداد و نجات می‌بینند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋