🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افتتاح ۱۱ پروژه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد با حضور سردار تنگسیری

مراسم افتتاح ۱۱ پروژه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده این نیرو در منطقه آخران شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی اخبار ، در مراسمی با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو و خیرین منطقه، ۱۱ پروژه عام المنفعه عمرانی در منطقه آخران شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

این طرح‌ها با مشارکت نیروی دریایی سپاه و خیرین منطقه ساخته شده و برای استفاده و بهره برداری عموم مردم ساکن روستا‌های منطقه آخران افتتاح شد.

سردار تنگسیری در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: امروز نیروی دریایی سپاه با کمک خیرین محترم در اقدامی مشترک با تلاش و پیگیری مهندسی نیرو دریایی سپاه در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر محرومیت زدایی ۱۱ پروژه عمرانی را افتتاح و در اختیار عموم مردم شریف و نجیب این منطقه قرار داد.

افتتاح ۱۱ پروژه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد با حضور سردار تنگسیری

وی افزود: افتخار می‌کنیم به عنوان سرباز ولایت، خدمتگزار مردم عزیز و ولایتمدار باشیم، ما خادم مردم هستیم و همان گونه که در ماموریت اصلی خود برای حفظ و ایجاد امنیت میهن اسلامی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کنیم برای رفع محرومیت در کشور عزیزمان که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه سرلشکر سلامی است از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

افتتاح ۱۱ پروژه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد با حضور سردار تنگسیری

دریادار تنگسیری با بیان اینکه از منابع و تجهیزاتمان برای کمک به رفع محرومیت‌ها استفاده می‌کنیم، گفت: این پروژه‌ها در زمینه‌های عمرانی، محرومیت زدایی، اشتغال، خدمات فرهنگی، آموزش، بهداشت و درمان است که شامل خانه عالم، مدرسه، حسینیه، مسجد، خانه بهداشت و... می‌باشد و با همیاری خیرین عزیز ساخته و امروز در اختیار مردم شریف قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ان شاءالله، در آینده نزدیک هم پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی دیگر در این منطقه افتتاح و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

افتتاح ۱۱ پروژه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد با حضور سردار تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با تقدیر از خیرین در اجرای این پروژه‌ها و گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها، با بیان اینکه سپاه در راستای صیانت از امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، اظهار کرد: راه اندازی این پروژه‌ها در راستای تامین امنیت، معیشت و رفاه عمومی مردم است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋