🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رشد چشمگیر مدرسه سازی در جیرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش جیرفت گفت: در این شهرستان به ازای هر دانش اموز ۵.۲ متر مربع سرانه فضای آموزشی داریم، که دقیقا برابر با میانگین سرانه  کشوری است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از رشد ۳۶ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان جیرفت نسبت به سال ۹۸ خبر داد.

او افزود: خوشحالیم در شهرستان جیرفت، فضا‌های آموزشی برابر میانگین کشوری است، لیکن هنوز فضا‌هایی داریم که با مصالح غیراستاندارد ساخته شده است و مدارس بلوکی قدیمی داریم که در شان شهرستان جیرفت نیست و تلاش می‌کنیم که این کلاس‌ها هم بازسازی شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان داشت: در سال ۹۹ اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی به شهرستان جیرفت اختصاص یافت که رشد ۳۶ درصدی نسبت به سال ۹۸ داشت و پروژه‌های زیادی فعال شد و پروژه‌های نیمه تمام نیز به زودی به اتمام می‌رسند.

واعظی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ پروژه با ۸۹ کلاس درس را در این شهرستان در دست اجرا داریم و امیدواریم بتوانیم در مهر ۱۴۰۰ این کلاس‌های درس نوساز و استاندارد را تحویل آموزش و پرورش دهیم.

او بیان داشت: ۱۳ مدرسه شهرستان جیرفت در سیل دی ماه ۹۸ و ابتدای فروردین ۹۹ آسیب دیدند که خوشبختانه تعمیر شدند و به چرخه مدارس استاندارد و ایمن در آموزش و پرورش برگشتند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: از ابتدای سال ۹۹ طرح استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در کشور آغاز و ۳۷۴ کلاس درس در شهرستان جیرفت به سیستم‌های استاندارد مجهز شد و در حال حاضر ۸۵ کلاس درس در دست اقدام داریم که تا پایان سال استاندارد سازی و تحویل آموزش و پرورش می‌شوند.

واعظی نژاد افزود: طی امسال، ۶ هزار متر مربع سهمیه ایزوگام بام‌های مدارس شهرستان جیرفت را در نظر گرفتیم که در دست اقدام هستند و به زودی به اتمام می‌رسند.

او با اعلام اینکه ۳۰ کلاس درس شامل ۷ پروژه که همه از پروژه‌های خیری و مشارکتی بودند را در بخش بلوک و توابع شهرستان جیرفت کلنگ زنی کردیم، تصریح کرد: طی فردا هم دو پروژه بزرگ ۱۸ کلاسه و ۱۲ کلاسه در شهر جیرفت کلنگ زنی می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋