🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترخیص ۱۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های ایلام

سرهنگ کهزادی گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون ، تعداد ۱ هزار ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های ایلام ترخیص شده است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ایلام  ؛ با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون ، تعداد ۱ هزار ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های ایلام ترخیص شده است ، گفت: طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ ، از ۱۸ آبان ماه امسال همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تا ۱۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر عدم تمدید مهلت یادشده ، اظهار کرد: از مالکان یا متصرفین خواستاریم هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خودشان اقدام نمایند.

کهزادی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی و ستاد ترخیص ، یگانه مرجع صلاحیت دار ترخیص موتورسیکلت رسوبی است ، افزود: مالکان به منظور جلوگیری از اتلاف وقت از مراجعه به دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر خودداری کنند.

او مطرح کرد: افرادی که موتورسیکلت آن‌ها به دلایل انتظامی توسط کلانتری‌ها یا پلیس آگاهی و غیره توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه کرده و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با اشاره به اینکه نزدیک به ۳ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارگینک‌های استان همچنان در انتظار ترخیص هستند، بیان کرد: درصورت عدم مراجعه مالکان ، این موتورسیکلت‌ها در فرصت باقی مانده موتورسیکلت‌های رسوبی موجود درپارکینگ مال بلاصاحب تلقی شده و جهت اوراق کردن تحویل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋