🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ابلاغ دستورالعمل اجراییِ جدید ستاد مقابله با کرونای آبادان شهرهای زرد مشمول محدودیت های کرونایی

فرماندار ویژه آبادان دستورالعمل اجراییِ جدید ستاد مقابله با کرونای شهرستان را ابلاغ کرد.

به گزارش  گروه استان‌های اخبار از آبادان ،سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:به یاری خدا و با همراهی تحسین برانگیز شهروندان وضعیت شهرستان از نارنجی به زرد کرونایی تبدیل شده است، باید از تمام کسانی که با ما همکاری کردند قدردانی کنم، اما این شرایط ناپایدار و بسیار شکننده است و اگر کوچکترین غفلتی صورت بگیرد، ممکن است ورق برگردد.

او در تشریح دستورالعمل اجرایی افزود: ورود خودرو‌های با پلاک شهرستان‌های نارنجی به آبادان  ممنوع است و همچنین ورود خودرو‌های شهر‌های زرد به شهر‌های نارنجی ممانعت دارد، اما تردد بین مناطق زرد بلامانع است.

موسوی گفت: منع تردد خودرو‌ها در سطح شهرستان نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان آبادان در خصوص فعالیت اصناف گفت:طبق دستورالعمل اجرایی شهرستان‌های زرد اصناف و مشاغل گروه‌های شغلی ۱ و ۲ و ۳ می‌توانند فعالیت کنند و در این خصوص استثناء قائل شده‌ایم به این صورت که فعالیت استخر‌های سرپوشیده، سینما و تالار‌های عروسی و نظایر آن باید با ۵۰ درصد ظرفیت و با مجوز و حضور ناظرین مرکز بهداشت صورت پذیرد و در این مراکز حتما باید تب سنجی و دستور العمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا اجرا شود، در صورت مشاهده تخلف برای واحد صنفی متخلف اعمال قانون خواهد شد.

موسوی گفت: حسن اجرای این مورد و همچنین فعالیت اصناف گروه شغلی ۱ تا ۳ با کمیته اجرایی ستاد مقابله با کرونا می‌باشد که در اسرع وقت باید با تشکیل  نشست  موارد را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کند.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کماکان باید با مجوز آموزش غیر حضوری فعالیت کنند افزود: دو سوم کارکنان دولت می‌بایست در محل کار خود حاضر شوند و یک سوم فعالیت دورکاری داشته باشند. 

 فرماندار ویژه آبادان در پایان بر لزوم اجرای صحیح دستور العمل اجرایی ویژه مناطق با وضعیت زرد تاکید کرد. 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋