🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اجرای سامانه گرمسیری در ۱۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قصرشیرین

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب گفت : ۱۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قصرشیرین در حوزه جغرافیایی این شهرستان با سامانه گرمسیری اجرا می‌شود .

به گزارش گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قصرشیرین در حوزه جغرافیایی این شهرستان با سامانه گرمسیری اجرا می‌شود، گفت : آب و هوای قصرشیرین مستعد هر نوع کشت محصولات کشاورزی است که در سایر نقاط چنین امتیازی نداریم.

او گفت : وجود منابع آبی و خاک مناسب فرصتی برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان است.

او افزود: اراضی کشاورزی که در حوزه سامانه گرمسیری قرار گرفته آماده سرمایه گذاری سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع تبدیلی و کشاورزی است و آمادگی لازم برای پذیرش سرمایه گذاران را داریم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: باید با رویکرد جدید و آنالیز مناسب از ظرفیت‌های قصرشیرین استفاده کنیم و شاهد رشد و توسعه بخش کشاورزی باشیم.

حیدری ادامه داد: با رونق بخش کشاورزی و تولید می‌توانیم شاهد صادرات محصولات کشاورزی با وجود ۲ مرزی خسروی و پرویزخان برای صادرات به کشور عراق باشیم.

فرماندار قصرشیرین از احصاء مشکلات کشاورزی قصرشیرین برای کمک به رفع آن‌ها از طریق نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری از طریق وزارت جهاد کشاورزی خبرداد.

مرادعلی تاتار افزود: تمامی مزایای سد‌های زاگرس، تنگه حمام و شرفشاه برای قصرشیرین است که این سد‌ها بیش از ۱۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه قصرشیرین را مشروب می‌کند و استفاده از این منابع می‌تواند به رونق کشاورزی و اشتغال پایدار کمک کند.

او گفت: وجود ۳۱ هزار هکتار زمین‌های کشاورزی و مجتمع باغ چهار هزار هکتاری این شهرستان در منطقه خسروی و وجود مرز‌های صادراتی همه ظرفیت‌هایی است که می‌تواند قصرشیرین را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋