🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راه اندازی خانه هلال در ادارات همدان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت:در هر اداره یک نفر به عنوان نماینده هلال احمرمعرفی می کنیم.

راه‌اندازی خانه هلال در ادارات همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از همدان ،مطلبی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با بیان اینکه مد نظر است در هر اداره یک نفر به عنوان نماینده هلال احمر معرفی و خانه هلال ادارات نیز راه‌اندازی شود، بیان کرد: در مواقع بحران از این ظرفیت در ادارات استفاده می‌شود.

اوبا اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر قدیمی‌ترین نهاد مردمی است که در عرصه حوادث فعالیت می‌کند و در شادی‌ها و غم‌ها در کنار مردم بوده است، اظهار داشت: یکی از فاجعه‌هایی که در تاریخ حوادث کشورمان داریم زلزله بم بود که در این فاجعه تیم‌های امدادی با هماهنگی معاونت امداد از همدان به بم اعزام شدند و خدمات شایسته‌ای ارائه شد.

مطلبی ادامه داد: ایجاد خانه‌های هلال می‌تواند از بروز فاجعه‌هایی مانند زلزله بم جلوگیری کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با بیان اینکه طبق قانون مدیریت بحران کشور که در شهریور سال ۹۸ ابلاغ شده است وظایف هلال احمر در سه مولفه زمانی قبل، حین و بعد از حادثه تعریف کرده است، گفت: رویکرد قبل از حادثه آموزشی و تاب‌آوری است.
این مسئول با بیان اینکه هلال احمر وظیفه دارد با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری، صدا و سیما، بهیاری‌ها، اداره ارشاد و نیرو‌های مسلح به آحاد مردم آموزش دهد، گفت: راه‌اندازی خانه هلال بر همین اساس طراحی شده است که بیشتر نقاط روستایی را تحت پوشش می‌دهد.

او با بیان اینکه هلال احمر موظف است که با همکاری فدراسیون‌های ورزشی، شهراری و شورای شهر در راستای تامین مایحتاج آسیب دیدگان از حوادث، انتقال آن‌ها به مرکز درمانی و ایجاد اسکان اضطراری ذخیره‌سازی اقلام اقدام کند، ادامه داد: جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در تلاش است که شرایط را فراهم کند و به تاب‌آوری برسد و آمادگی را در بین مردم ایجاد کند.

مطلبی با اشاره به سایت خادم و با بیان اینکه در شرایط وجود کرونا ابزار ما در آموزش آحاد مردم سایت خادم است، گفت: در سایت خادم کارگاه‌های آموزشی غیرحضوری برگزار می‌شود و تلاش شده است این سایت به مردم معرفی شود.
ج

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋