🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهادری: عده ای به سلیقه خودشان کاری کردند که مورد پسند مردم بزرگوار آذربایجان هم نبود پخش نشدن بازی ماشین سازی را هم متضرر کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره ممانعت مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز از پخش زنده دیدار امروز این ۲ تیم توضیحاتی داد.

عطاالله بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی اخبار ، درباره اتفاقات بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز و عدم پخش زنده این دیدار اظهار داشت: باشگاه ماشین سازی اعلام کرده بود که اجازه پخش زنده بازی را نمی‌دهد و قرار شد بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود، اما سپس مسئولان باشگاه ماشین سازی با ورود دوربین‌ها موافقت کردند و قرار بود بازی پخش زنده شود که متاسفانه امروز پیش از آغاز بازی، از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه جلوگیری کردند و نیمه اول بازی پخش زنده نداشت که این حرکت با اعتراض مدیرعامل باشگاه ما همراه شد.

عده‌ای به سلیقه خودشان کاری کردند که مورد پسند مردم بزرگوار آذربایجان هم نبود

بهادری در ادامه گفت: به هر حال کرونا شرایط خاصی به وجود آورده و در این وضعیت مردم برنامه ریزی می‌کنند تا در خانه بازی تیم محبوب شان را ببینند، اما عده‌ای به سلیقه خودشان کاری کردند که مورد پسند مردم بزرگوار آذربایجان هم نبود. به هر حال خدمات مردم آذربایجان به کشور قابل ملاحظه است. دیار آذربایجان در همه ادوار تاریخ این مرز و بوم بزرگانی، چون ستار خان و باقرخان و شهدای دفاع مقدس که دلاورانه پاسدار ایران بوده و هستند را دارد. سلحشوران ایران ما خدمات زیادی به هموطنان و کشور خود کرده اند که همیشه باید در نظر گرفته شود، اما نمی‌دانم مسئولان باشگاه ماشین سازی به چه دلیلی اجازه ندادند دوربین‌ها وارد ورزشگاه شوند. اگر مشکل آن‌ها حق پخش بود که در گذشته هم این مشکل وجود داشته است. 

هواداران ما دلخوش بودند که بازی تیمشان را ببینند، اما اجازه پخش بازی را ندادند

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتقاد از اقدام مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز عنوان کرد: هیچ تیم لیگ برتری از نظر مالی ضعیف‌تر از نفت مسجد سلیمان نیست. حتی بعضی از تیم‌های لیگ یکی هم منابع مالی بیشتری نسبت به ما دارند. جوان‌ترین و کم بضاعت‌ترین باشگاه لیگ برتری نفت مسجد سلیمان است، اما اگر مسئولان باشگاهی اعتراض و شکایتی دارند، باید آن را از طریق قانونی و سازمان لیگ و دیگر نهاد‌های مربوطه پیگیری کنند جوانان مسجد سلیمانی و هواداران ما دلخوش بودند که بازی تیمشان را ببینند، اما اجازه پخش بازی را ندادند که اصلا تصمیم زیبنده‌ای نبود.

او افزود: شخصی که خودش یک مدیر ورزشی است، نباید این طور باشگاه‌های دیگر را به چالش بکشد. این تصمیم به خود باشگاه ماشین سازی هم ضربه زد. اگر باشگاه‌های ریشه داری مانند ماشین سازی آسیب ببینند، فوتبال کشور آسیب می‌بیند.

حسینی را با اعتقاد و اطمینان کامل انتخاب کردیم

بهادری درباره روند فنی تیمش در هفته‌های گذشته و عملکرد نفت مسجد سلیمان گفت: خدا را شکر روند خوبی داریم. ما حسینی را با اعتقاد و اطمینان کامل انتخاب کردیم و خوشحالیم که نتایج خوبی گرفت و از کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنیم. به هر حال فوتبال برد و باخت‌هایی هم دارد، اما من اطمینان دارم که در آینده از جوانان خوش فکر و با استعداد نفت مسجد سلیمان چیز‌های بیشتری خواهید شنید و ۲، ۳ بازیکن این تیم روزی در تیم ملی بازی خواهند کرد. امیدوارم مسئولان هم به قول‌هایی که دادند عمل کنند تا تیم به چالش کشیده نشود و ما شرمنده کسانی که به تیم خدمت می‌کنند، نشویم و قبل از این که عرق پیشانی آن‌ها خشک شود، حق و حقوق شان را بدهیم.

برای پرداختی به بازیکنان با مسئولان مذاکره کردیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در ادامه عنوان کرد: با استاندار خوزستان و مدیران عامل شرکت‌های مناطق نفت خیز و بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان مذاکراتی داشتیم تا ان شاالله طی روز‌های آینده منابع مالی را در اختیار باشگاه بگذارند تا بتوانیم به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرداختی داشته باشیم. به هر حال تیم‌های نفتی در سال‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه شدند و نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان هم از این قاعده مستثنی نیستند. البته مشکلات صنعت نفت آبادان کمتر است، زیرا آن‌ها منابع مالی بیشتری دارد، اما امیدوارم با تفاهم نامه وزارتخانه‌های نفت و ورزش و پیگیری‌های مسئولان مشکلات برطرف شود.

بازیکنان باید حق و حقوق شان را سر وقت بگیرند

بهادری افزود: هفته گذشته، پس از پیروزی تیم مقابل فولاد خوزستان به رختکن تیم رفتم تا به بازیکنان و کادرفنی تبریک و خسته نباشید بگویم و کاپیتان تیم به عنوان بزرگ‌تر درخواست بازیکنان را مطرح کرد. من به عنوان رئیس هیئت مدیره وظیفه دارم که درخواست مالی آنان را اجابت کنم، زیرا زندگی یک ورزشکار حرفه‌ای از ورزش می‌چرخد و بازیکنان باید حق و حقوق شان را سر وقت بگیرند که با روحیه به کارشان ادامه دهند و تمام کسانی که دل در گرو نفت مسجد سلیمان دارند، با موفقیت‌های تیم شاد شوند.

امیدوارم با کمک مسئولان مشکلات سخت افزاری نفت مسجد سلیمان برطرف شود

او گفت: از پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و مسئولان شهری و استانی تشکر می‌کنم و امیدوارم با پیگیری و کمک آن‌ها زمینه ساخت یک ورزشگاه، هتل و سایر امکانات سخت افزاری در زمینه زیر ساخت‌های مورد نیاز مسجد سلیمان فراهم شود. 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋