🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خیرین به دانش آموزان نیازمند گوشی و تبلت اهدا کردند

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت:با همکاری مجمع خیرین استان برای تعدادی از دانش آموزان بی بضاعت گوشی و تبلت تهیه شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ،  مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه تعدادی گوشی و تبلت رایگان برای دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه شده است.

او در خصوص تعدادی دستگاه گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند افزود: برای این دستگاه‌های گوشی هوشمند بیش از ۱۲۵ میلیون تومان هزینه شده است.

نظری افزود:اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه برای  رسالت و وظایف سازمانی خود در کنار ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی وظیفه تجهیز فضای آموزشی را نیز به عهده دارد و در این راستا با شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و تغییر نوع آموزش از حضوری به مجازی نیز پیگیر تامین تجهیزات مورد نیاز دانش‌آموزان استان می‌باشد.

او  بیان کرد: در جلسات متعددی که با حضور مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار شد با تماس‌های مکرر با خیرین مدرسه ساز و جلب مشارکت تعداد ۲۶ گوشی موبایل توسط خیرین برای دانش‌آموزان حاشیه شهر در سه ناحیه تهیه ودراختیار مجمع خیرین مدرسه ساز قرار گرفته که تاکنون توزیع نشده بر این اساس مقرر است دانش‌آموزان نیازمند از طریق روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس شناسایی و این گوشی‌ها پس از ثبت به عنوان اموال نواحی آموزش و پرورش در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

مدیر نوسازی مدارس استان گفت:۱۵ عدد تبلت توسط  خیر کنگاوری مدرسه ساز تهیه و بنا به سفارش او در اختیار آموزش و پرورش کنگاور قرار داده است، شش عدد گوشی نیز توسط خیر سخاوتمند و دو عدد تبلت نیز توسط یکی از بانوان خیر تهیه شده است.

او  ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز استان و نیت خیرخواهانه ان ها  در ساخت و تجهیز فضای آموزشی بیان  کرد: امید است تداوم این کمک‌ها موجبات رشد و تعالی دانش‌آموزان استان را بیش از پیش فراهم کند.
ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋