🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اغتشاشات سال ۸۸، فتنه دشمنان ایران اسلامی بود

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: اغتشاشات سال ۸۸، فتنه دشمنان ایران اسلامی بود که آنان برایش سرمایه گذاری کلانی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، حجت الاسلام سید عباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان در خطبه های این هفته نمازجمعه کوهبنان، پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت و رهبری است که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.

او افزود: در جریان نهم دی ماه همواره شاهد لطف و عنایت خداوند، روح ولایت مداری و عنایت ائمه اطهار (ع)، وحدت و همدلی همگانی و ... بودیم.

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد: در نهم دی ماه، مردم با یک حرکت برخواسته از بصیرت، افتخار آفرینی کردند و پشت نامبارک فتنه گران را به خاک مالیدند و به سران فتنه نه گفتند.

او بیان داشت: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه با شناخت کامل دشمنان و بدخواهان، بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران ملعون به پا کردند، راه گم نکردند.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: قطعاً اغتشاشات سال ۸۸ فتنه دشمنان ایران اسلامی بود چرا که آنان برای این فتنه سرمایه گذاری کلانی کرده بودند.

او افزود: متاسفانه عده‌ای گمراه در فتنه ۸۸ به تاسوعا و عاشورای حسینی بی احترامی کردند، قرآن و مساجد را به آتش کشیدند و به بیت المال خسارت فراوانی زدند، اما با مدیریت مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فتنه در زمان کوتاهی برچیده شد.

حجت الاسلام کاظمی بیان داشت: در سال ۸۸ مدیریت و رهبری بی بدیل، هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، حضور به موقع و بصیرت مدارانه مردم در صحنه، پیوند عمیق و الهی میان امام و امت باعث مهار فتنه شد.

امام جمعه موقت کوهبنان تصریح کرد: در آستانه شهادت بی بی دو عالم، حضرت زهرا (س) هستیم، شخصیتی که به تمام معنا ولایت مدار و تسلیم، ولی امر زمان خودش بود و به ما فهماند ولایت مداری تنها راه سعادت و نجات انسان است.

او افزود: این ولایت ابتدا با نبی مکرم اسلام (ص) و در ادامه با ائمه اطهار و در عصر غیبت با، ولی فقیه و نائب برحق ایشان است.

حجت الاسلام کاظمی با استناد به کلام نورانی مولای متقیان بیان داشت: به ولایت نگاه کنید که به کدام سو می‌رود و در پی او حرکت کنید، از او پیشی نگیرید که گمراه می‌شوید و از ایشان عقب نیفتید که هلاک می‌شوید و البته این بزرگترین درس حضرت زهرا (س) به ماست.

امام جمعه موقت کوهبنان به هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی نیز اشاره و تصریح کرد: این نهاد مقدس در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام (ره) تشکیل شد، در حالی که یکی از مهمترین برنامه‌های استعمارگران برای بردگی فکری، مبارزه با سواد آموزی بود.

او افزود: در زمان‌های نه چندان دور تنها شاهزادگان واشراف می‌توانستند درس بخوانند، اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز در دورترین نقاط کشور مدرسه ساخته شده و زمینه آموزش برای همگان فراهم شده است.

حجت الاسلام کاظمی گفت: جا دارد یاد و خاطره شهدای عرصه سواد آموزی را گرامی بداریم و از تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت قدردانی کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋