🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقاد پورابراهیمی از فعال نشدن پهنه های معدنی در راور

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کدام از پهنه‌های معدنی ارائه شده به شرکت ملی مس در حوزه شهرستان راور عملیاتی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کدام از پهنه‌های معدنی ارائه شده به شرکت ملی مس در حوزه شهرستان راور عملیاتی نشده است، در نشست مشترک استاندار کرمان، با رییس هیئت مدیره شرکت ملی مس، مدیرعامل و معاونان ایمیدرو و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با انتقاد از شرکت ملی مس گفت: هیچ کدام از پهنه‌های معدنی ارائه شده به شرکت ملی مس در حوزه راور عملیاتی نشده اند.

او خواستار ارائه برنامه از سوی شرکت ملی مس برای صنایع پایین دستیِ استان کرمان در قالب جدول زمانبندی شد.

پورابراهیمی با اشاره به موضوع ایجاد صنایع فرآوری در حوزه فعالیت‌های معدنی در استان کرمان افزود: انتقال حساب شرکت‌های بزرگ مانند شرکت ملی مس به کرمان باید هر چه زودتر عملیاتی شود.

پورابراهیمی با اشاره به آخرین وضعیت فعال سازی معادن شهرستان‌های کرمان و راور تصریح کرد: اجرای تعهدات مرتبط با وزارت صنعت و معدن در استان کرمان یکی از درخواست‌های مهم ما از این وزارتخانه است که  مورد توافق قرار گرفت.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تعیین تکلیف معادن غیرفعال متعلق به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و شرکت ایمیدرو افزود: باید طبق برنامه زمانبندی شده حداکثر تا یک ماه آینده موضوع برگزاری فراخوان برای رویکرد اجرای مشارکت در طرح‌های سرمایه گذاری کلیه پهنه‌های معدنی غیر فعال در اختیار ایمیدرو در دستور کار قرار گیرد که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت.

پورابراهیمی با اشاره به بحث پرداخت حقوق دولتی معادن به استان کرمان گفت: باید پرداخت حقوق معادن به حوزه زیرساختی در استان کرمان اختصاص پیدا کند که مورد توافق حاضرین در این نشست قرار گرفت.

در ادامه این نشست احمد انارکی محمدی رییس هیئت مدیره شرکت ملی مس نیز گفت: به صورت کلی تمامی تعهدات شرکتمس پیگیری و انجام می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋