🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ضرورت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق در بازدید از پلی کلینیک شهرستان، با قدردانی از خدمات و زحمات پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی بر گسترش خدمات درمانی تامین اجتماعی با توجه به جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ظرفیت‌های موجود شهرستان تاکید کرد.

فرماندار بافق بر ضرورت جذب پزشک متخصص در مراکز درمانی بافق از جمله پلی کلینیک تامین اجتماعی تاکید کرد.

او افزود: برای تقویت و توسعه خدمات تامین اجتماعی و خدمت رسانی به کارگران و همشهریان بافقی، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و کمبود‌های پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق بکار می‌گیریم.

دکتر محمد حیدری مدیر پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان بافق هم در این دیدار با اشاره به وضعیت کادر و واحد‌های درمانی ارائه خدمت در این مرکز، گفت:  این مرکز با ۳۴ نیروی کادر از جمله چهار پزشک، یک پزشک متخصص اطفال، پنج نفر بهیار و پرستار و مابقی در قسمت‌های مختلف اداری و مالی، درمانی و پاراکلینیکی آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان و دیگر شهروندان هستند.

او با اشاره به کمبود‌ها و مشکلات این مرکز درمانی گفت: عمده مشکل این مرکز نبود پزشکان متخصص و کادر درمان است.

حیدری کمبود برخی تجهیزات و لوازم درمانی با توجه به تعریف اولیه پلی کلینیک را یادآور شد و خواستار مساعدت و همکاری مجموعه شهرستان و استان در این خصوص شد.

در پایان فرماندار بافق با توجه به اظهارات مدیر پلی کلینیک شهرستان بافق در خصوص به خدمت گرفتن پزشک متخصص، گفت: هر پزشک متخصص از سراسر ایران که برای خدمت در این مرکز درمانی اعلام آمادگی کند علاوه بر مزایای تامین اجتماعی، مزایای دیگر از جمله تامین مسکن و ... برای او مهیا می‌شود.

فرماندار بافق در پایان در خصوص تامین و جذب پزشک متخصص و کادر فنی پلی کلینیک، چارت سازمانی، اختصاص تجهیزات مورد نیاز درمانگاه، هزینه‌های درمانگاه و ... قول مساعد و پیگیری تا حصول نتیجه را داد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋