🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فراهم شدن زمینه آزادی ۱۵۴ زندانی جرائم غیر عمد در استان اردبیل

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آزادی ۱۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل مد نظر ماست که به همین منظور نیکوکاران، بسیجیان و خیران استان نقش شایانی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  اخبار  از اردبیل ،  سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در جلسه هماهنگی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی در اردبیل گفت: آزادسازی ۱۵۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل مد نظر ماست که به همین منظور نیکوکاران، بسیجیان و خیران استان نقش شایانی ایفا می‌کنند.

او با اشاره به این که آزادسازی ۱۸ زندانی در مرحله نخست در دستور کار است بیان کرد: به مناسبت آغاز هفته بصیرت و سالگرد شهادت سردار دل‌ها برنامه‌ریز‌ی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و این اقدام که در ۵ مرحله برگزار می‌شود در حقیقت یک لازمه اساسی برای ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: برخی به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی سال‌ها در زندان به سر می‌برند و با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند که به همین منظور نیاز است در راستای رسیدگی به خانواده‌های زندانیان و حمایت از مددجویان با این مشخصات اقدامات لازم انجام یابد.

عبدی تصریح کرد: توزیع بسته‌های کمک معیشتی و نیز کمک به بهبود وضعیت معیشتی آنان نیز در این ایام مبنای کار است و همزمان با آزادسازی زندانیان ۲۰۰ بسته معیشتی در بین زندانیان کم‌برخوردار توزیع می‌شود و تمام ایام ولادت را برای اجرای طرح مشارکت خیرین و عموم مردم مبنای کار قرار داده‌ایم.

او اظهار کرد: با توجه به این که بسیج حقوق‌دان نقش اساسی در کاهش میزان جرائم غیرعمد و صلح و سازش دارد به همین منظور درصدد هستیم با کاهش پرونده‌های جرائم غیرعمد آمار زندانیان استان را به حدأقل رسانده و شاهد کاهش آمار جمعیت زندانیان استان باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋