🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ورود یک قلاده روباه به منزل مسکونی در سنندج

فضل وزیری از ورود یک قلاده روباه زخمی به حیاط یک منزل مسکونی در ویلاشهر سنندج خبر داد.

ورود یک قلاده روباه به منزل مسکونی در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سنندج  ، سهیل فضل وزیری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: عصر دیروز از طریق سامانه ۱۲۵ خبر ورود یک قلاده روباه به داخل حیاط منزل مسکونی در ویلاشهر واقع در شهرک بهاران به این سازمان اطلاع داده شد.

فضل وزیری افزود: بلافاصله نیرو‌های عملیاتی ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی بهاران به محل اعزام و نسبت به زنده گیری این قلاده روباه اقدام نمودند.

اوعنوان کرد: با توجه به اینکه این قلاده روباه زخمی شده بود جهت درمان به یکی از انجمن‌های حمایت از حیوانات تحویل داده شد تا پس از درمان در مکان مناسب رها سازی شود.

فضل وزیری به شهروندان توصیه نمود: با توجه به سرد شدن هوا و گرسنه بودن حیوانات ممکن است که این حیوانات جهت تهیه غذا وارد مناطق مسکونیشوند بنابراین شهروندان به محض مشاهده این حیوانات سریعاً با سامانه ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند.

فضل وزیری همچنین در ادامه تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سرما بسیاری از شهروندان به دلیل گرم شدن محیط یا به طور نمادین برای شب یلدا اقدام به برپایی کرسی می‌کنند.

او اظهار داشت: عدم رعایت اصول ایمنی و غیر استاندارد بودن المنت‌های برقی یا روشن گذاشتن این المنت‌ها در زمان عدم استفاده در طول فصل زمستان ممکن است منازل مسکونی آنان دچار حریق شود.

او افزود: دو باب منزل مسکونی در خیابان اردلان و عباس آباد به علت استفاده از کرسی غیر استاندادرد طعمه حریق شد.

فضل وزیری در خصوص علت آتش سوزی خاطرنشان کرد: ساکنان این منزل مسکونی کرسی متصل به برق را رها کرده و منزل را ترک نموده بودند که همین امر موجب گرم شدن المنت آن و داغ شدن بیش از حد لامپ و آتش سوزی شده بود.

اوبیان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در برنداشت، اما از لحاظ مالی خسارات فراوانی بر جای گذاشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در نهایت تصریح کرد: شهروندان قبل از برپایی کرسی‌های برقی از ایمنی لوازم گرمایشی آن اطمینان کسب نموده و در زمان خروج از منزل نیز المنت برقی را حتما ازبرق خارج کنند تا از آتش سوزی جلوگیری به عمل آید.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋