🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهره برداری از کنارگذر ساوه تا پایان سال

خادمی در ساوه گفت: در ادامه‌ی چهار خطه کردن آزادراه قزوین کنارگذر ساوه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از اراک ،  خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور در حاشیه دیدن از کنارگذر غربی و شمالی شهر ساوه گفت: عملیات اجرایی این کنار گذر به اتمام رسیده و با نصب علائم ایمنی، تا پایان سال آماده‌ی بهره برداری خواهد شد.

خادمی با اشاره به تاثیر کنارگذر ساوه به انتقال ترافیک از داخل شهر افزود: کنارگذر غربی و شمالی شهر ساوه در ادامه‌ی چهار خطه کردن آزادراه قزوین صورت می‌گیرد و موجب کاهش ترافیک می‌شود.

او اضافه کرد: تنها یک کیلومتر از مسیر کنار گذر ساوه آسفالت نشده و تقریبا کار نصب علائم و نیوجرسی در ده کیلومتر آن باقی مانده که با توجه به وضعیت برودت آب و هوا قول داده شده تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی دلیل طولانی شدن عملیات کنار گذر ساوه را تملک مسیر طرح عنوان کرد و افزود: در پنج سال اخیر همزمان با این کنار گذر مسیر بزرگراهی ساوه-قزوین هم به صورت چهار خطه در دست اجرا بود.

او ادامه داد: مسیر بزرگراهی ساوه-قزوین به طول ۱۲۰ کیلومتر به صورت چهار خطه یکی از بزرگترین پروژ‌های وزارت راه و شهرسازی که به مرحله‌ی بهره برداری رسیده است.

خادمی بیان کرد: این مسیر به عنوان کنار گذر غربی استان تهران عمل خواهد کرد و برای کنترل ترافیک شمال و شمال غرب کشور که به سمت مرکز سرازیر می‌شود موثر خواهد بود.

او از چهار خطه کردن محور قدیم ساوه- همدان هم خبر داد و اضافه کرد: با توجه به ترافیک این محور‌ها امیدواریم از طریق رایزنی با سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور و پیگیری مسئولین استانی عملیاتی شود که زمینه ساز اشتغال مردم در این محور است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋