🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کشف ۳۴ راس دام سبک در هنگ مرزی دشت آزادگان

حوادث امروز چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۳۴ راس دام سبک در هنگ مرزی دشت آزادگان

سرهنگ یدالله شرفی جانشین مرزبانی خوزستان گفت: به هدف انسداد نوار مرزی و مبارزه با قاچاق احشام، مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان حین کنترل، متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند و با کنترل قاچاقچیان و در یک عملیات غافلگیرانه از خروج ۳۴ راس دام سبک از کشور جلوگیری کردند.

او با بیان اینکه قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند، افزود: تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان احشام به طور ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

کشف ۷۳ میلیارد ریال چسب ساختمانی قاچاق در اهواز

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبار‌های دپو کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار دپو چسب ساختمانی قاچاق را در اهواز شناسایی کردند.

او اظهار داشت: با انجام اقدامات پلیسی محل دپو لوازم قاچاق شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی اعزام و در بازرسی بعمل آمده، تعداد ۲۱۰ هزار و ۷۸۸ قوطی چسب ساختمانی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه را بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: انبار مذکور پلمب، در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تنظیم صورت جلسه تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋