🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تقدیر وزیر نیرو از فعالان پویش الف ب ایران در خوزستان

وزیر نیرو در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز و دست اندرکاران پویش #الف ب ایران تقدیر بعمل آورد.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، رضا اردکانیان وزیر نیرو، با اهدای لوحی به خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از تلاش‌ها و اقدامات این مجموعه به پاس تولید پایدار انرژی برق و اقدامات موثر در پویش #الف ب ایران تقدیر کرد.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، استانداران و مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور برگزار شد، از دست اندرکاران پویش #الف ب ایران تقدیر بعمل آمد.

مهم‌ترین محور سخنرانی وزیر نیرو ایجاد و توسعه طرح‌های اساسی در صنعت آب و برق، مدیریت و کنترل منابع، بهبود خدمت رسانی به مردم و تحولات ساختاری در وزارت نیرو بود، همچنین از کتاب دلگرمی‌ها و همراهی‌ها با محتوای گزارشهای عملکردی این پویش ملی رونمایی شد.

در ادامه این مراسم غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به نیابت از وزیر نیرو با اهدای لوحی به خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از تلاش‌ها و اقدامات این مجموعه به پاس تولید پایدار انرژی برق و اقدامات موثر در پویش #الف ب ایران تقدیر نمود.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز

با سلام

الف ب حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار، زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن است و پویش فراگیر ملی (هر هفته الف ب ایران) میدانی وسیع برای خدمت گزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است و به واسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش (هر هفته الف ب ایران) در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۱۳۹۹، از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می‌نماید.

رجای واثق دارد در هفته‌های باقیمانده از این پویش در سال "جهش تولید" همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش، همه مساعی خود را جهت تامین آب و برق هموطنان و کسب رضایت هرچه بیشتر مردم شریف به کار خواهید گرفت.

رضا اردکانیان- وزیر نیرو

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋