🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی در مدیریت و کنترل جرایم

رئیس حوزه قضایی مروست گفت: مهمترین عامل پیشگیری از سرقت، همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و آگاه سازی شهروندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، احمد زحمتکش رئیس حوزه قضایی مروست در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم با موضوع سرقت،گفت: همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در مدیریت و کنترل جرایم و آگاه سازی شهروندان از عوامل مهم پیشگیری از جرایم مخصوصاً سرقت است.

او افزود: افرادی که اخلال و نظم در امنیت و آسایش مردم را تحت هر شرایطی برهم بزنند، دستگاه قضا، قطعاً با آنان در چارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

زحمتکش استفاده از دوربین‌های مداربسته در سطح شهر و مکان‌های مهم و حساس را لازم دانست و تصریح کرد: بیشترین سرقت‌ها از نوع خرد بوده و گاهاً از سوی افراد غیر بومی و اتباع بیگانه اتفاق می‌افتد.

رئیس حوزه قضایی مروست  ادامه داد: ۸۰ درصد از سرقت‌ها یا کشف نشده و یا در صورت کشف به دلیل نبود ادله کافی از سوی شاکی، منجر به بی نتیجه ماندن پرونده شده است که با نصب دوربین‌های مداربسته در نقاط مهم شهر می‌توان در کشف جرایم از جمله سرقت کمک بسزایی کرد.

او ادامه داد: در کنار تلاش مضاعف نیروی انتظامی، لازم است به کلیه دستگاه‌های اجرایی و اصناف در خصوص مواظبت از اموال عمومی و شخصی از جمله اهمیت نصب دوربین مدار بسته تذکرات و آموزش‌های لازم داده شود.

زحمتکش در رابطه با استفاده از ظرفیت بسیج با عنوان ضابط خاص در محدوده قوانین مربوطه در تامین امنیت و آسایش شهر مروست، گفت: با توجه به اینکه این شهر بیشترین وسعت جغرافیایی را در سطح شهرستان خاتم دارد، از لحاظ امکانات انتظامی از کمبود نیرو برخوردار است که می‌توان با استفاده از ظرفیت بسیج در گشت‌های محلی این کمبود را تا حدودی جبران کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋