🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز عملیات ساخت ایستگاه پلیس شاهچراغ

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شیراز ، به مناسبت هفته حمل و نقل در مراسمی با حضور صحرائیان معاون توسعه و عمران حرم مطهر، قائدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز، طهماسبی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، قلندری شهردار بافت تاریخی و فرهنگی شیراز، عملیات احداث ساختمان پلیس راهور حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد.

عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پلیس راهور حرم مطهر حضرت شاهچراغ با حضور مسئولان آغاز شد.

صحرائیان در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های عمرانی و خدماتی که تاکنون توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در محدوده اطراف حرم مطهر انجام شده، ابراز امیدواری کرد احیاء، بازآفرینی و زیباسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر با جدیت بیشتری ادامه یابد.

معاون تولیت حرم شاهچراغ گفت: امید که پیرو فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص نگاه تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در اختصاص بودجه به سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی و تاکید آیت الله دژکام تولیت این بارگاه منور بر تکریم زائران و مجاوران و رفع مشکلات ترافیکی و راه‌های دسترسی به آستان مقدس، گام‌های موثرتری برای رفع این معضل با همکاری دستگاه‌های ذیربط برداشته شود.

او گفت: روان سازی ترافیک و تسهیل دسترسی به حرم مطهر و بافت تاریخی پیرامون آن می‌تواند نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصاد گردشگری مذهبی و تاریخی شیراز داشته باشد.  

صحرائیان بیان کرد: امید که با پیگیری و مساعدت استانداری فارس، شورای شهر و شهرداری شیراز و مجمع نمایندگان شیراز و استان به زودی شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مترو در مجاورت حرم مطهر و اتصال آن به خطوط فعال قطار شهری شیراز باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋