🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از صادر نشدن کارت سوخت تا بلاتکلیفی جاماندگان سهام عدالت

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱ دی، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار اخبار ، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار اخبار با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار اخبار در تاریخ ۱ دی، در ادامه قابل مشاهده است.

از

 

سلام جاماندگان از ثبت نام سهام عدالت تکلیفشون چی می شه لطفا پیگیری بفرمایید

سلام

بیش از 10 بار طی نزدیک دو ماه   با 110 فوریت های پلیس در خصوص فعالیت غیر مجاز قلیان سرا تماس گرفتم اما اقدامی صورت نگرفت .

این عدم توجهی را در سامانه 197 شکایت نمودم اما از 24 آبان هنوز عنوان می کنند در دست بررسی است

با ستاد کرونا دو بار تماس گرفتم  آنها هم با گرفتن آدرس باز اقدامی صورت ندادند

لطف بفرمائید اطلاع رسانی کنید

سلام خسته نباشید اینجا روستایی تازگند سفلی یکی ازکوچکترین روستاهای شهرستان هریس می باشد که متاسفانه پل نیمه کاره روستا هنوز در مدت سه سال  درست نشده  متاسفانه الان ساعت ۱۲بامداد که به علت آتش سوزی یکی از ساختمان ها زنگ زدیم به آتش نشانی بعد از خاموشی و ترک محل از حادثه ماشین آتش نشانی که پل گلی بود نزدیک بود به دره سکوت کنه

سلام

کارت سوختم دو ماه پیش شکسته و تحویل پست بانک دادم هنوز بعد دو ماه کارت سوختم نیومده

آخه مگه صادر کردن یک کارت سوخت چقدر زمان می‌بره

فردا باید برم دوره گردی دوره گردم تو این بازار خراب و وضع محدودیت الان ساعت ۴ صبح شده من از پول بنزین آزاد خواب به چشمام نرفته تو را امام حسین پیگیری کنید چرا یک کارت سوخت المثنی دو سه ماه باید بگذره تا تحویل داده بشه

لطفا می شه پیگیری کنید وضعیت آزمون استخدامی فراگیر هشتم چی شده؟ آیا آزمون در دی ماه برگزار می شود یا به تعویق می افتد؟

دوستان ما چندصد نفر هستیم که توی آزمون تامین اجتماعی سال 99 با رشته لیسانس حقوق شرکت کردیم و از این تعداد 10ها نفر قبول شدیم، بعد گذشت 5 ماه از آزمون، نتايج آزمون 26 آبان اعلام شد، الان سازمان تأمین اجتماعی تهران می گه ما لیسانس حقوق نمی‌خوایم، و زمانی که دفترچه رو منتشر کردیم اشتباه تایپی صورت گرفته

الان تکلیف ما چیست

باسلام بنده امیرابراهیمی ساکن مشهدم می خواستم بدونم که ما الان سه نفریم و بیمه اختیاری تامین اجماعی خودم می ریزم برجی۱۶۰۴۰۰چرامسؤلین منو شامل این مبلغ برجی۳۰۰هزارتومان که برای همکارم می ریزن برای من نریختن منی که برج۶۰۰کرایه خونه میدم با حقوق ناچیزی زندگیم راه می برم چرا واسم نریختن ؟

سلام خسته نباشید بنده از روستای نوروزلو از توابع شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی به شما پیام میدم روستای ما از جمله روستاهای هست که نقش عمده ای در تو لید محصولات کشاورزی و دامی دارا هست ولی از نبود امکاناتی همچون نبود دسترسی به شبکه اینترنت و عدم آنتن دهی موبایل در مزیقه هستیم و همچنین با اینکه آب آشامیدنی شهر میاندوآب و روستاهای اطرافش وهمچنین استان آذربایجان شرقی و اکثر شهرها و روستاهاش از پمپ اژخانه ای که در روستای ما واقع شده تامین می شه ولی ما خودمان از آب غیر بهداشتی استفاده می کنیم.

ما اهالی روستا بارها از مسئولین درخواست آبرسانی و همچنین حل مشکل آنتن دهی و اینترنت را کرده ایم ولی با اینکه بارها قول داده اند و زمان مقرر کرده اند ولی هنوز حرکتی از آنها مشاهده نکرده ایم لطفا به گوش مسئولین با وجدان برسانید.

لطفا راجع به پالایشی یکم اخباری منتشر و لطفا صدای مردمی که با هزار امید و آرزو در این سهام سرمایه گذاری کردند و الان روز به روز شاهد نابود شدن اندک سرمایه شان هستند  پیگیری نموده و صدای ما را به گوش مسئولین محترم برسانید تا شاید جلوی ضرر بیشتر مردم گرفته شود

با سلام و احترام.

خواستار تعویق آزمون استخدامی فراگیر دی ماه هستیم . لطفا پیگیری کنید. واقعا در این شرایط برگزاری آزمون بازی با جان داوطلباست.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋