🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدیریت بحران بر پایه هماهنگی مدیریت گروهی استوار است

فرماندار بافق گفت: به منظور بهبود عملکرد مدیریت بحران، باید بین اعضا ستاد تعامل و همکاری وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار شهرستان بافق در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به اینکه کار مدیریت بحران بر پایه هماهنگی مدیریت گروهی استوار است، تصریح کرد: باید به منظور بهبود عملکرد، بررسی و پیگیری مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده همه اعضا ستاد با تعامل و همکاری اقدام کنند.

او بحث آموزش ویژه شهروندان را حائز اهمیت دانست و گفت: آموزش همگانی می‌بایست در راس برنامه‌های ستاد قرار گیرد تا هنگام و پس از وقوع بحران از مخاطرات یا کاهش اثرات آن جلوگیری شود.

طلایی مقدم حادثه اخیر در خط انتقال گاز به شهرستان را یک نوع مانور و تلنگر در سطح شهرستان عنوان کرد و افزود: این حادثه یک اتفاق نادر در سطح کشور و استان یزد بود که با درایت و مدیریت خوب و شایسته دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان جمع بندی شد.

فرماندار بافق، با اشاره به بارندگی‌های اخیر شهرستان بیان کرد: شهردار و مجموعه شهرداری باید در خصوص دفع آب‌های سطحی شهر یک برنامه و طرح اجرا نمایند تا شاهد مشکلات کمتری در این حوزه باشیم.

در ادامه مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد ضمن تقدیر از اعضای ستاد بحران شهرستان در خصوص همدلی و تعامل در برخورد با حوادث اخیر شهرستان گفت: حادثه خبر نمی‌دهد و زمان و مکان خاصی ندارد، پس باید برای مقابله با بحران آمادگی کامل داشته باشیم.

محمد حسین امامی، با اشاره به روند تغییر در الگو‌های هواشناسی در سطح استان گفت: طبق پایش‌های صورت گرفته بارندگی‌های استان کوتاه مدت و از شدت بالایی برخوردار است.

او با اشاره به تمهیدات مهم در خصوص هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر به همت شهرداری، یادآور شد: باید تمهیدات لازم در شرایط خاص را با مدیریت بحران و مدیریت شهری پیش بینی کرد، زیرا تقدم پیش بینی خطرات پیش از مقوله پیشگیری حائز اهمیت است.
نشست ستاد بحران شهرستان با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری، فرماندار شهرستان و اعضای ستاد در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋