🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شهدای سلامت، نماد ایثار و خدمت صادقانه روند روبه رشد طرح ساخت بیمارستان های فردیس، طالقان و کرج

استاندار گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان البرز اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از البرز ،شهبازی، استاندار البرز  گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان البرز از ابتدای دولت تدبیر و امید اضافه شد که این اقدام برای استانی نوپا همچون البرز که با ضعف شدید در زیرساخت‌های درمانی به واسطه مهاجرپذیری و رشد سریع جمعیت مواجه است، بسیار قابل توجه و با اهمیت است.

استاندار البرز افزود: بیش از ۷۰ درصد تولید لوازم بهداشتی و آرایشی کشور در البرز انجام می شود که در جریان شیوع کرونا، این واحد‌ها فعالیت خود را به سمت تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک سوق دادند.

شهبازی گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم استان و همچنین کادر تلاشگر بهداشت و درمان، برای تبادل اطلاعات در خصوص بیماری منحوس کرونا با چین ارتباط برقرار کردیم و همچنین تنها استانی در کشور بودیم توانستیم کمک‌های بشردوستانه چین را که لباس محافظ مخصوص پزشکی و ماسک بود، را دریافت کنیم.

او افزود:  مدیران مربوطه را به سایر استان‌ها مامور شدند تا مواد اولیه از جمله الکل را تامین کنیم.

استاندار گفت: از ابتدای اسفند ماه با بسیج امکانات و نیرو‌ها به کمک کادر بهداشت و درمان شتافتیم و در موج اول و دوم شاهد پیک شیوع خطرناکی نبودیم در صورتی که بسیاری از استان‌های همجوار در شرایط بحران و وضعیت قرمز قرار داشتند.

شهبازی افزود:  تولید دارو در البرز به نحو مطلوب انجام شده  و نیاز کشور را نیز تامین می‌کند.

او گفت: در موج سوم کرونا تمامی کشور به جد گرفتار کرونا شد و البرز نیز از این امر مستثنی نبود که این وضعیت با اتحاد و انسجام حاکم در استان به جد پیگیری شد.

استاندار البرز افزود:  ما قدردان تلاش‌های ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان و به ویژه پرستاران در مقابله با بیماری عالمگیر کرونا هستیم.

شهبازی گفت: مقرر شد که بیمارستان فردیس تا پایان سال یا حداکثر تا پایان دولت به سرانجام برسد، همچنین تکمیل بیمارستان سید الشهدا نیز با تغییر مجری سرعت می‌گیرد.

او افزود: در خصوص طالقان به عنوان شهرستانی که فاقد بیمارستان است، تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفتیم از این رو طی رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وارد عمل شد.

استاندار البرز گفت: لوازم و تجهیزات ضروری دربرای  پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان ارتقا یافت تا بستر لازم برای فعالیت کادر بهداشت و درمان و ارائه خدمات بهتر، فراهم شود.

شهبازی افزود: پرستاران نماد ایثار، فداکاری و تلاش و خدمت هستند و همواره مورد تقدیر و تشکر قرار می‌گیرند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋