🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توزیع ۷۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از توزیع۷۰ هزار بسته معیشتی با موضوع مساجد و هیئت های مذهبی در استان کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمان ، غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:  ۷۰هزار بسته معیشتی با تکیه بر ظرفیت مردمی و با موضوع مساجد و هیئت های مذهبی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان توزیع شده است.

او افزود: یکی از اقدمات سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های روحانیون مستقر در روستاها است که در این زمینه با توجه به مشکلات اقتصادی تعداد ۷ هزار و۴۳۰ بسته معیشتی در یک ماه اخیر توسط روحانیون و با ظرفیت مردم این بسته های معیشتی در بین مردم توزیع شد.

او بیان کرد :طبق آماری که بدست آمده و با ظرفیت خود مردمی اتفاق افتاده است از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز ۷۰هزار بسته معیشتی با تکیه بر ظرفیت مردمی تهیه و با موضوع مساجد و هیئت ها در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد :طلاب بعد از شیوع ویروس کرونا مانند بقیه مردم فعالیت های بسزایی در این زمینه داشته اند که از جمله ضدعفونی کردن معابر و کمک های مومنانه و بسته های معیشتی بود.

حجت‌الاسلام حقانی با اشاره به شدت شیوع بیماری کرونا در شهرستان های کرمان،زرند،رفسنجان و سیرجان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ضمن آموزش به طلبه ها و ساماندهی تعدادی از این افرادرا برای اعزام به بیمارستان  بعنوان کمک بهیار یا بیمار بر معرفی کرده  است.

اوطرح شهید سلیمانی را یکی از اقدامات خوب و مثبت در استان کرمان برشمرد که با همکاری سپاه و دانشگاه علوم پزشکی و با موضوع مساجد شکل گرفت و افزود: این طرح نیز با موضوع مساجداتفاق افتاه است و کسانی که در هر منطقه دچار آسیب میشوند چه آسیب هایی که نیاز به کمک های مالی دارد و چه آسیب هایی که نیاز به قرنطینه دارد با کمک امام جماعت آن محل برطرف می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه فراخوان و جذب نیروه های جهادی ضمن آموزش به طلاب در صورتی که شدت بیماری هم کم شود این تعداد روحانیون را در دیگر فعالیت های فرهنگی بکارمی گیرد.

حجت الاسلام حقانی با اشاره به فعالیت حوزه خواهران بصورت داوطلبانه در بیمارستان ها گفت:در حال حاضر خواهران ما در دو بخش بعنوان بهیار و کمک بهیار در بیمارستان ها مشغول فعالیت هستند.

 او همچنین از توزیع ۱۰هزار  سبد یلدایی در بین نیازمندان استان کرمان به همت امامان محله مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام حقانی تاکید کرد : بمناسبت میلاد حضرت زینب(س)و شب یلدا، ۱۰هزار  سبد یلدایی شامل میوه جات و اقلام ضروری به همت امامان محله و خیرین مساجد محلات استان کرمان در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی تهیه و در شب یلدا توزیع می‌شود.

او بیان کرد :رسیدگی به امور محلات محرومین و همدلی و مواسات با نیازمندان از برنامه های امامان محله مساجد شمرده شده است و به همین مناسبت تا پایان شرایط سخت کرونا در قالب طرح های مختلف توزیع اقلام مورد نیاز نیازمندان انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: توزیع کمک‌های مؤمنانه  با کمک مردم، خیران و دیگر مجموعه‌ها و نهادها تا زمانی که کرونا ریشه کن شود و وضعیت اقتصادی مردم به حالت عادی برگردد، ادامه دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋