🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تخریب ۶۷ کلاس درس در سیل جاسک

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حدود ۳۵ مدرسه در جاسک که شامل ۶۷ کلاس درس هستند نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

تخریب ۶۷ کلاس درس در سیل جاسک
به گزارش گروه استان های اخبار ، موسی دادی زاده  مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه ۶۷ کلاس درس در جاسک بر اثر سیل آسیب جدی دیده اند، گفت: در بررسی اولیه از مدارس در دسترس، ۱۵ کلاس درس تخریب شده است که برای دایر شدن کلاس موقت نیاز به تهیه کانکس به همین تعداد است.

او اضافه کرد: ۵۲ کلاس درس در ۲۱ واحد آموزشی نیز آسیب جدی دیده اند که نیاز به بازسازی دارند.

دادی زاده ادامه داد: حدود ۳۵ مدرسه ما که شامل ۶۷ کلاس درس هستند نیاز به تعمیرات اساسی و همچنین تهیه تجهیزات لازم مانند کولر، کامپیوتر، تجهیزات هوشمند سازی و وسایل آموزشی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه بعضی از مدارس سپتیک آنها نشست کرده است و سیلاب وارد سپتیک مدارس شده که باید سپتیک این مدارس دوباره باز سازی شود، گفت: در بعضی از مدارس روستایی آب وارد سرویس‌های بهداشتی شده و گل ولای وارد باعث تخریب آنها شده که نیاز به تعمیرات اساسی این سرویس‌های بهداشتی داریم.

دادی زاده افزود: دربرخی از مدارس این شهرستان دیوار محوطه آن‌ها دچار تخریب کامل شده است یا اینکه گل و آب وارد حیاط مدرسه وکلاس درس شده که مشکلات اساسی خاص خودش دارد.

او بیان داشت: دو تا از سالن‌های ورزشی هم بر مبنای وزش باد شدید سقف آن‌ها بلند شده است و چندین مدارس با نشست قسمتی از ساختمان روبرو شده اند و در برخی روستا‌ها قسمتی از سقف مدارس دچار تخریب شده است که نیاز به ترمیم، بازسازی ومقاوم سازی دارند.

دادی زاده گفت: با رخنه آب به سقف برخی مدارس، در چندین کلاس آب از سقف چکه کرده که گچ و رنگ کلاس‌ها را از بین برده است و نیاز به ایزوگام مجدد و همچنین رنگ آمیزی و گچ کاری دارند.

این مسئول یادآور شد: به علت بسته بودن راه و جاده‌های روستایی از سایر مدارس آن‌ها اطلاع دقیقی در دست نداریم تا از شرایط و وضعیت ایجاد شده در آن‌ها باخبر شویم.

منبع : مهر

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋