🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخشش جامعه پرستاری درمحافظت از مردم طی بحران کووید ۱۹

 به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی اخبار مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت در مراسم تجدید میثاق جامعه پرستاری با آرمان‌های امام راحل ضمن تبریک زاد روز زینب کبری (س) و هفته پرستار، با اشاره به اهمیت مراقبت‌های پرستاری و توجه به ظرفیت عظیم خدمت رسانی پرستاران به عنوان بزرگترین گروه ارائه دهندگان مراقبت، اظهارداشت: سال ۲۰۲۰ از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان سال پرستار و ماما نامگذاری شده که نشان از توجه سیاست گذاران نظام سلامت در جامعه جهانی به خدمات پرستاری دارد.

حضرتی گفت: پرستاران به دفعات در مواجهه با بحران‌های مختلف، حضور معنادار خود در کنار سایر ارائه دهندگان مراقبت و مردم را به اثبات رسانده و همواره در عرصه ارائه خدمت به بیماران و مردم خوش درخشیده اند.

وی افزود: امروز این افتخار نصیبم شده که به نمایندگی از خانواده بزرگ پرستاری که به حق پیروان راستین امام و انقلاب و رهبری هستند، اعلام دارم که خدمت به مردم، والاترین ارزش است و صبر و شکیبایی در مقابل سختی‌ها و ناملایمات که همواره پیشینه دیرینه پرستاران بوده است اجر و پاداشی بی حد در نزد خداوند متعال دارد؛ اکنون در پیشگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایستاده ام تا بر این سنت ازلی پرستاران تاکید و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمایم.

حضرتی افزود: پرستاری در ایران در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و در بحران‌های مختلف مانند سیل و زلزله و اکنون کووید_ ۱۹ همواره به صورت شبانه روز در خدمت بیماران و مددجویان بوده و به این همراهی و خدمت بی منت به مرذم علی رغم مطالبات و معوقات انباشته افتخار کرده است.

معاون پرستاری ادامه داد: تیم بهداشت و درمان کشور بالاخص جامعه پرستاری حدود ۳۰۰ روز است که در مبارزه با پاندمی کووید ۱۹ با تلاشی زایدالوصف و عشقی ناگفتنی کمر خدمت به بیماران را بسته و در این راه شماری از آن‌ها نیز آسمانی شده اند. اگرچه پرستاری کشور از این جانفشانی‌ها بسیار دیده و افتخارآفرینی همکارانمان در بحران‌ها و بلایای متعدد نظیر جنگ تحمیلی و سیل و زلزله تا ابد بر تارک این مرز و بوم می‌درخشد.

عصر امروز دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، محمد میرزابیگی رییس نظام پرستاری و جمعی از پرستاران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان و پرستاران حاضر در این مراسم با حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کردند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋