🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راه اندازی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در کردستان

حجت‌الاسلام حاتمیان از راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از سنندج  ، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ظهر امروز در نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان کردستان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، گفت: هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی درکردستان به منظور بررسی مشکلات این قشر تشکیل شده و این هیئت ابتدا به صورت کشوری راه‌اندازی شده است.

او خاطرنشان کرد: این هیئت می‌تواند اتاق فکری برای بررسی و رصد مشکلات بانوان قرآنی استان و سایر فعالان قرآنی باشد.

حجت‌الاسلام حاتمیان با اشاره به اهمیت ترویج قرآن کریم در زندگی مردم بیان کرد: برداشت‌های اشتباه از آیات وحیانی و دستورات الهی جز گمراهی چیزی در بر ندارد.

او با بیان اینکه آیات قرآن کریم سراسر نور و رحمت است، افزود: اگر تمایلات خود را در آیات قرآنی دخیل کنیم باور به قرآن کریم کمرنگ می‌شود.

حجت‌الاسلام حاتمیان اعلام کرد: تدبر و اندیشه در قرآن کریم نیازمند عقلانیت است و دور شدن از عقل گمراهی به بار می‌آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: اگر کسانیکه با قرآن کریم در ارتباطند، جوانان و مردم را به خواندن قرآن فرابخوانند قطعا از توفیق الهی بهره خواهند برد و در این راستا باید صادق و خیرخواه باشند تا بتوانند دیگران را جذب و تشویق کنند.

حجت‌الاسلام حاتمیان اضافه کرد: باید در مسیر کسب رضای الهی و پیشبرد اهداف قرآن کریم نقش خود را بخوبی ایفا کنیم.

ناصر علیپور رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی نیز از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی خبر داد و گفت: این هیئت در راستای برنامه‌ریزی بهتر فعالیت‌های قرآنی و در نهایت رونق فعالیت قرآنی بانوان در استان تشکیل شده است.

علیپوربا بیان اینکه بیشتر فعالان قرآنی استان را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: سعی براین است که بخش امور بانوان فعالیت‌های قرآنی فعالتر از قبل باشد.

او اضافه کرد: از ابتدای سالجاری از سوی سازمان دارالقرآن کریم برنامه‌ریزی شد تا هیئت اندیشه‌ورز در کشور و سپس در استان تشکیل شود و با تشکیل این هیئت در کشور درخش علیمرادی از بانوان فعال قرآنی کردستان نیز نماینده هیئت اندیشه‌ورز استان در کشور هستند.

درخش علیمرادی مدیر مسئول خانه قرآن انوارالرحمه سنندج نیز در این نشست اظهار کرد: این هیئت در راستای رفع مشکلات بانوان قرآنی تشکیل شده تا به شکل یک اتاق فکر مشکلات بانوان قرآنی را رصد و با انتقال به دارالقرآن کریم برای رفع آن گامی بردارد.

او بیمه، مسکن، معیشت و استخدام فعالان قرآنی را از مشکلات این قشر دانست و گفت: لازم است برای رفع مشکلات این قشر چاره‌ای اندیشیده شود.

در این نشست انتخابات هیئت رئیسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی برگزار و درخش علیمرادی بعنوان رئیس، شهلا امینی نائب رئیس و ندا تهامی‌نیا بعنوان دبیر این هیئت انتخاب شدند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋