🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نظرسنجی: اکثر فلسطینی ها با از سرگیری هماهنگی های امنیتی با رژیم صهیونیستی مخالف هستند

بر اساس یک نظر سنجی بیشتر فلسطینی‌ها با از سرگیری روابط و هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی مخالف هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل اخبار  به نقل از خبرگزاری آناتولی، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سیاسی فلسطین (که یک سازمان غیردولتی است و مقر آن در رام الله قرار دارد) و نتایج آن روز سه شنبه منتشر شد، اکثریت فلسطینی‌ها با از سرگیری روابط (هماهنگی امنیتی) میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد، بیشتر شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند عربستان هم به زودی به قطار عادی سازی روابط با اسرائیل خواهد پیوست. این نظرسنجی بین روز‌های ۸ تا ۱۱ دسامبر و در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه صورت گرفت.

بر اساس این نظرسنجی، ۴۴ درصد از افراد با تصمیم تشکیلات خودگردان برای از سرگیری هماهنگی امنیتی و مدنی با اسرائیل موافقت و در مقابل ۵۳ درصد با آن مخالفت کردند. در این نظرسنجی همچنین ۶۱ درصد پیش بینی کردند از سرگیری هماهنگی میان رام الله و تل آویو به افزایش توافقنامه‌های عادی سازی روابط منجر می‌شود و ۶۸ درصد هم نظر دادند که این کار باعث خواهد شد شهرک سازی ر در اراضی فلسطینی‌ها افزایش یاید.

۶۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار کناره گیری محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و در مقابل ۳۰ درصد خواستار ابقای او شدند.

۵۰ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت داشتند، اعلام کردند در صورت برگزاری انتخابات جدید به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس رای خواهند داد و ۴۳ درصد گفتند به محمود عباس رای می‌دهند.

در این نظرسنجی آمده است، در صورت برگزاری انتخابات جدید با حضور همه احزاب و گروه‌های فلسطینی، ۶۹ درصد فلسطینی‌ها در آن مشارکت خواهند کرد و پیش بینی می‌شود جنبش حماس ۲۵ درصد و جنبش فتح ۳۸ درصد آرا را بدست آورند.

در همین حال ۸۱ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت داشتند، معتقدند عربستان هم به زودی به روند عادی سازی روابط با اسرائیل می‌پیوندد در حالی ۱۵ درصد اعتقاد دارند این اتفاق رخ نخواهد داد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋