🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : در ابتدا قرار بود در قالب طرح شهید سلیمانی ۴۵۰۰ بسته معیشتی از سوی مجموعه اوقاف کرمانشاه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع شود که با تلاش‌های انجام گرفته این تعداد به بیش از دو برابر و معادل ۱۰ هزار بسته معیشتی رسیده است.

او با بیان اینکه بسته‌های معیشتی حاوی اقلامی مثل برنج، روغن و رب گوجه فرنگی هستند، ارزش ریالی هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و طبخ غذا هم در قالب طرح شهید سلیمانی در استان در حال اجرا است، افزود: تلاش می‌شود تا این بسته‌های معیشتی با کمک مراکز افق مستقر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به دست نیازمندان واقعی برسد.

او با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان از محل عواید موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی، افزود: حاج محمدتقی اصفهانی یکی از موقوفات شاخص استان کرمانشاه است که نیات خوبی در حوزه خدمات رسانی به نیازمندان دارد.

صالحی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در طرح شهید سلیمانی از اوایل آذر ماه و همزمان با آغاز هفته بسیج در استان شروع شده، ادامه داد: توزیع این بسته‌ها تا ۱۳ دی ماه که مصادف با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی است، ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به ورود خوب اوقاف کرمانشاه به حوزه توزیع بسته‌های معیشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گفت: پیش از اجرای طرح شهید سلیمانی هم اوقاف کرمانشاه خدمات شایانی در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا داشته است.

صالحی گفت: پیش از این ۱۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان کرمانشاه توزیع شده، ضمن اینکه پنج هزار بسته بهداشتی حاوی اقلامی مثل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... نیز در بین نیازمندان توزیع شده است .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋