🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بودجه مسئولیت های اجتماعی نهاد های اقتصادی برای فرهنگ دینی هزینه شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: باید بودجه مسئولیت‌های اجتماعی نهاد‌های اقتصادی در حوزه توسعه فرهنگ دینی هزینه شود.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: بوشهر از نظر فرهنگی استان محرومی است و شایسته است بودجه مسئولیت‌های اجتماعی نهادهای بزرگ اقتصادی در حوزه توسعه فرهنگ دینی هزینه شود.

او با اشاره به اینکه در حوزه رسانه راهکار‌های خوبی برای پرداختن به مشکلات مردم وجود دارد، ادامه داد: دین نیز در این زمینه حرف‌های جدی دارد که رسالت و تکلیف سازمان تبلیغات اسلامی تبیین این حرف‌های جدی است و زمانی در این زمینه موفقیت به دست می‌آوریم که از بهترین کارشناسان استفاده شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: لازم است برنامه‌هایی متناظر با سئوالات عینی جامعه تهیه شود و باتوجه به اولویت‌های ذهنی و نیاز‌های فکری مردم برنامه تولید شود.

طاهری، با اشاره به اینکه صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی تکمیل‌کننده نیازهای همدیگر، هم از نظر مخاطب و هم تولید محتوا هستند، گفت: ارتباط مؤثر این دو نهاد باعث افزایش رضایت مخاطبین خواهد بود و اگر الان شرایط حساس را در نیابیم، پنج سال آینده ممکن است فرصت تاثیرگذاری نداشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: تهیه و تدوین برنامه‌های حوزه دین و انقلاب به صورت تخصصی نیازمند اقدام‌های جدی و پشتیبانی فکری متناسب با شرایط انقلاب اسلامی است.

سیدحسین ناظر بیان کرد: در همه بخش‌های صدا و سیمای استان آمادگی داریم با هم‌افزایی در مسائل فرهنگی استان، و تولید برنامه‌های مناسب و مؤثر، چشم‌انداز فرهنگی مطلوبی را برای استان رقم بزنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋