🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انجام امتحانات پایان ترم مدارس در نیم سال تحصیلی جاری

امتحانات پایان ترم مدارس در نیم سال تحصیلی جاری از ۶ دی ماه شروع می‌شود و تا ۸ بهمن ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از کرمانشاه ، یاوری رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص نحوه برگزاری امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی گفت : امتحانات نهایی برای دانش آموزان مدارس بزرگسالان، جاماندگان سال گذشته و داوطلبان آزاد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او گفت : در دوره ابتدایی آزمون مداد و‌ کاغذی نداریم و در کلیه پایه‌ها ارزشیابی به صورت توصیفی و کیفی است که با اختیار معلم و زیر نظر مدیر برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این دوره در صورت نیاز برای تکمیل فرایند آموزش و توضیحات بیشتر، معلمان می‌توانند به صورت گروه‌های سه نفره برای دانش آموزانی که پیشرفت کمتری دارند، کلاس حضوری برگزار کنند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در دوره‌های متوسطه اول و دوم برای دانش آموزان مدارس روزانه، امتحانات به شکل غیر حضوری و زیر نظر شورای مدرسه بر گزار می‌شود.

یاوری افزود: شورای مدرسه در مورد نحوه برگزاری غیر حضوری امتحانات تصمیم گیری می‌کند و نمرات در اختیار معلم و زیر نظر مدیر مدرسه است.

او گفت: همچنین برای دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند شورای مدرسه می‌تواند روش برگزاری آزمون را تعیین کند که سوالات کوتاه پاسخ و چهار گزینه‌ای از روش‌های برگزاری اینگونه امتحانات است.

یاوری با بیان اینکه برای دانش آموزان فنی و حرفه‌ای دروس به صورت شایستگی‌های فنی مهارتی و دروس تئوری است، ادامه داد: آزمون‌های عملی این دانش آموزان با نظر شورای مدرسه به صورت حضوری و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در استان کرمانشاه ۳۴۲ هزار دانش آموز مدارس روزانه، بزرگسال، راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد در ازمون‌های پایان ترم دی ماه شرکت می‌کنند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋